19.BÖLÜM

41 8 3
                                    

Osawa Ryuu'nun gözünden :

Her zaman ki gibi güne erken başlamıştım masamda ki işleri bitirip kendime kahve hazırladım,Nick odama girip beni selamladı.

"Efendim bay Rayn'dan bir mektup geldi."

"Yine ne istiyor şu velet? Ver bakalım." Mektubu aldım ve açıp okumaya başladım.

"Sonsuz sevgi ve saygımla sizi selamlıyorum usta Ryuu,öncelikle nasılsınız? Sağlığınız ve keyfiniz yerindedir umarım.Allen'ın eğitiminin nasıl gittiğini merak ettiğim için bu mektubu yazdım malumunuz son birkaç yıl Sezria'nın müdahaleleri çokça arttı ve bu da işleri zorlaştırıyor.Umarım Allen gelişip güçlenmiştir halihazırda çoktan 6 yıl oldu bile.Allen'ın vereceği meyveleri sabırsızlıkla bekliyorum usta Ryuu."

"Açık açık yeter artık geri gönder şu çocuğu diyor." Nick,

"Efendim açıkcası Allen alevleri kontrol etmeyi mükemmel bir şekilde öğrendi ve öz enerjiyi de vücudunda tutmayı tamamen de öğrendi o bence artık hazır." Nick'e sert bakışlarımla baktım.

"Sence ben bunları bilmiyor muyum Nick?"

"Affedersiniz efendim bağışlayın akıl verir gibi oldu ama amacım asla öyle değildi."

"Allen her şeyi tam anlamıyla öğrendi,bana kalırsa Tyler ve Morgandan bile daha güçlüdür ama bir sorun var."

"Sorun mu?"

"Allen'ın ruhu."

"Anlayamadım efendim?"

"Allen güçlerini sorunsuz kullanıyor ama bazı zamanlarda umutsuzluğa kapılıp kalbi karardığı zamanlar da oluyor ve Sezria Allen'ı yavaşça gölgeye dönüştürmeye çalışıyor bu yüzden eğitimini bitirmiyorum çünkü Allen'ın kalbi Sezria'nın karşısında ufacık bir dokunuşta düşüp kırılacak bir cama dönüşüyor.Daha geçen gün korkunç rüyalar gördü,ruhsal olarak dengesiz."

"Ama efendim bu bizim elimizde değil tamamen Allen'ın elinde." Nick'e baktım o haklıydı,masamdan kalktım ve cama doğru gittim aşağıda Amanda ve Allen antrenman yapıyordu,Amanda da kendisini geliştirmişti.Onlara bakıp gülümsedim ve iç çektim Nick'e dönüp,

"Allen ve Amanda'yı odama çağır." Birkaç dakika sonra Allen ve Amanda odama geldiler beni selamladılar ve meraklı gözlerle konuşmamı beklediler.Kahvemden bir yudum aldım ve ikisine bakıp güldüm.

"Neden geldiğinizi merak ediyorsunuz değil mi?" Allen hızlı cevap vererek,

"Birkaç tahminim var usta." Kahveyi masama koydum ve konuya girdim.

"Bugün sarı veletten bir mektup geldi,bana eğitimini sordu.Yaklaşık 6 yıldır buradasın Allen,Amanda sende 8 yıldır buradasın ve ikiniz içinde artık hazır olduğunuzu düşünüyorum." Amanda şaşkınca,

"Gerçekten mi!? Yani Allen için evet ama ben de mi?"

"Evet sende Amanda ikiniz son birkaç yıl canla başla çalıştınız artık avcı olabilecek seviyedesiniz ve onayı vereceğim.Böylelikle Allen merkeze geri dönebilirsin." Amanda,

"Ama usta ben,ben ne yapacağım? Bende gidecek miyim?"

"Amanda sonsuza kadar senin yanında kalamam ve Edwin'in sana zarar vereceğini düşünmüyorum yani Allen'ın aksine tehlike de değilsin.Merkez de avcıların kalması için bir lonca var orada yaşayacaksın."

"Peki ya Allen?"

"Ben orada kalmayacağım müdür Rayn ile anlaşma yapmıştım dayım ve ailesini Tyler ve Jasmine güvenilir bir yerde koruyacaktı orada kalacağım." Amanda somurttu ve

İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin