ASIL GERÇEKLER

71 14 4
                                    

Yeni kıyafetlerimden giydim ve aşağıya Jasmine ve Tyler'ın yanına gittim.Birlikte televizyon izliyorlardı yanlarına gidip diğer koltuğa oturdum.Tyler televizyona kilitlenmişti ama Jasmine onlara olan ciddi bakışlarımı anladı ve Tyler'ı çimdikledi.

"Bir şey mi oldu Allen ?"

"Size soru sormak istiyorum Jasmine,Tyler.

"Elbette sorun nedir Allen ?"

"Bu göğsümde ki iz tam olarak ne anlama geliyor ? Size sormak istedim çünkü siz avcısınız bu konu hakkında daha iyi bilirsiniz."

İkisinin de yüzü aniden düştü ve ciddileştiler.Tyler kaşlarını çattı ve bana baktı.

"Allen bu nasıl söylenir ki ?"

"Gerçeği anlatabilirsin kaldırabilirim."

"Hayır kaldıramaz Tyler !"

"Jasmine gerçektende kaldırabilirim !"

"Olmaz Allen ! Sen daha çok küçüksün."

"Zaten tahminlerim var bu işaret ona ait bir mal olduğumu mu gösteriyor ?"

Tyler Jasmine baktı,

"Küçük olabilir ama her şeyin zaten farkında"

Jasmine somurtup bir bana bir Tyler'a baktı.Yenildiğini anladığında koltuğa yaslanıp sustu.

"Allen."

"Evet."

"Öğrenmeye hakkın var ve bana merkezde söylediklerin için sana söyleyeceğim."

Kafamı salladım yanlarında ki koltuğa oturdum ve Tyler anlatmaya başladı.

"İlk görev zamanlarımızdı ben ve Jasmine bu konu hakkında bir şey bilmiyorduk.Eski bir mahallede baskın yapmaya gittik ve orada bir çok insan bulduk,hepsinde senin göğsünde ki iz gibi vücutlarında iz ve armalar vardı.Kadınlar ve erkekler hatta çocuklar bile vardı.Bir çoğu işkence görmüştü hatta hayal edemediğin şekilde.."

Tyler durdu ve devam etti,sanırım aklına gördüğü şeyler gelmişti.

"bazılarının gözleri çıkarılmış bazılarının vücutlarından yenmiş ve bazılarının cinsel istismar ve daha bir çok insan dışı eziyetlere maruz kalmışlardı.Bu olayı araştırdıktan sonra öğrendik ki vücutlarında izler taşıyan çoğu insan oradan kaçmaya çalışmamışlar bile."

"Neden ?"

"Çünkü o arma ve işaretler kölelik sembolü."

"Kölelik mi ?"

"Evet ve ize sahip olan insanlar efendisine karşı çıkamaz eğer çıkarsa sahibi o izle vücuduna acı verebilirdi.Gölge efendisinin altında yaşamaya,onun her türlü isteğini yerine getirirdi.Kurban bu duruma dayanamayıp Aklını yavaşça kaçırıp delirip ya hayatına son verirdi ya da o şekil yaşamaya devam ederdi.Elbette sahibi ondan sıkılıp öldürene kadar."

Söyledikleri şeyler karşısında kanım donmuştu,yani o adam bana istediği her şeyi yaptırabilir mi !? Bunca zamandır bana bir şey yapmadı ama ! Cedric ile ormandayken bile !

"Yani benim hayatım tamamen o adamın elinde ! Yani gelip beni öldürmesine bile gerek yok uzaktan kumandayla hemen halledebilir !"

"Allen sakin ol !"

Ayağa kalktım ve odada yürümeye başladım.

"Nasıl sakin olabilirim ki !?"

"İşte bu yüzden anlatmamamız gerekiyordu Tyler !"

İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin