Part 57

1K 94 10
                                    

Chapter 76 : သရုပ်ဆောင်များ သူတို့နေရာယူကြသည်

လွန်ခဲ့သောညက ချန်ရွှမ်သည် သူ့သူငယ်ချင်းဆီမှ မက်ဆေ့ခ်ျရပြီး လေ့ကျင့်ရေးခန်းသို့ ချက်ချင်းရောက်လာသည်။ လေ့ကျင့်ချိန်မှာ ညနေပိုင်းဖြစ်ပြီး လေ့ကျင့်ရေးပွဲလည်း မစီစဉ်ပေ။ ဆိုလိုသည်မှာ ကစားသမားများသည် အခြေခံလေ့ကျင့်ခန်းများ ပြုလုပ်နေခြင်းဖြစ်သည်။ ချန်ဖိုင်ဖန်းသည် လူတိုင်းကို အသံကျယ်ကျယ်နှင့် ရပ်ခိုင်းလိုက်သည်။ "အားလုံးရပ်ပါ။ ငါ့မှာ အရေးကြီးတဲ့ ကြေငြာစရာတစ်ခုရှိတယ်"

အားလုံးက နည်းပြချန်ကို တခဲနက်ကြည့်နေကြသည်။ ချန်ဝေဝေသည် အလေးအနက်ပြောလိုက်သည်။ "လက်ရွေးစင်အသင်းနည်းပြအဖွဲ့ဝင်တွေဟာ လာမယ့်ရက်အနည်းငယ်အတွင်းမှာ စစ်ဆေးဖို့ ငါတို့ကလပ်ကို လာဖို့ အလားအလာရှိတယ်။ လူတိုင်း လာမည့်ရက်အနည်းငယ်အတွင်း ကောင်းကောင်းပြုမူနေထိုင်ဖို့ လိုတယ်။ မပျင်းကြပါနဲ့။ မင်းတို့ကိုဖမ်းမိရင် နတ်ဘုရားတောင် မကယ်နိုင်ဘူး နားလည်လား"

တန်ကိုင်းသည် သူ့အားကြိမ်းမောင်းသောအခါ နည်းပြကျန်း၏ အေးစက်သော အကြည့်ကို သတိရပြီး ကြက်သီးများပင်ထသွားသည်။ သူ အမြန်မတ်မတ်ထိုင်လိုက်သည်။

ချန်ရွှမ်၏ စိတ်ထဲတွင် လှုံ့ဆော်မှု အရိပ်အယောင်များ ရှိနေပြီး သူရုတ်တရက် ပြောလိုက်သည်။ " စကားမစပ် လေ့ကျင့်ရေးပွဲ နှစ်ပွဲ စီစဉ်ကြရအောင်။ ပထမအသင်းနဲ့ ဒုတိယအသင်းတို့ ကစားမယ်။ ရွေးထားတဲ့ မြေပုံ‌တွေကHope Portနဲ့ Cross Streetတို့ပဲ။ မင်းတို့အားလုံး ဂိမ်းခန်းထဲကိုသွားပြီး ဘယ်လို ရွှေ့ရမလဲ၊ ဘယ်လိုသတ်ရမလဲဆိုတာ ငါပြမယ်"

ကစားသမားများသည် တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် ကြည့်နေကြသည်။

တန်ကိုင်းသည် စိုးရိမ်တကြီးမေးလိုက်သည်။ "ဆရာဆိုလိုတာက တိုက်ပွဲကို ဘယ်လိုကြိုတင်စီစဉ်ထားမလဲဆိုတာကိုလား"

ချန်ဖိုင်ဖန်းပြုံးလိုက်သည်။ "မင်းတို့အားလုံး ကျောင်းသွားကြတယ်မလား။ အလယ်တန်းကျောင်းတက်တုန်းက ပညာရေးဗျူရိုက ခေါင်းဆောင်တွေ အတန်းထဲလာနားထောင်ကြတယ်။ စာသင်ခန်းအကျိုးသက်ရောက်မှုက သူတို့ဆီက အမှတ်ပြည့်ရနိုင်ကြောင်း သေချာစေဖို့ ဆရာကမင်းတို့ကို ကြိုမသင်ပေးခဲ့ဘူးလား။ ကုမ္ပဏီခေါင်းဆောင်တွေ လာရစစ်ဆေးမယ်ဆိုလည်း ဝန်ထမ်းများကို ကြိုရှင်းမထားခိုင်းဘူးလား။ အထက်လူကြီး‌တွေရဲ့စစ်ဆေးခြင်းကို ငါတို့အလေးထားတာ‌လေ။ ကြိုပြီး လေ့ကျင့်တာ ဘာမှားလို့လဲ"

ချောက်ချားဖွယ်ရာဘော့စ်ကြီးကို ၃၆၃ရက် ပွတ်သီးပွတ်သပ် လုပ်ပြီးနောက်...Where stories live. Discover now