Uyarı!
Lütfen bölümün tamamını okumadan karakterlere hoş olmayan küfürler yazmayınız.Yaptıkları her şeyin bir sebebi var.Bana göre ikisi de haklı aynı zaman da ikisi de suçlu.Herkesin adalet terazisi farklıdır.Bunu göze alarak okumanızı rica ediyorum.Teşekkürler
⚜
"Mochi,neden yalnızsın?Baban nerede?"
Jimin,doktoruyla olan görüşmesinden sonra giyinip aşağıya inmişti.Salona girdiğinde yavru kedisini yalnız bulduğunda şaşırmıştı çünkü alfa onunla oynuyordu.Kediyi kucakladıktan sonra minik kafasına bir öpücük kondurmuş,sonra da alfayı bulmak umuduyla evin içinde dolaşmaya başlamıştı.Hiçbir yerde göremeyince temizlik işlerini bitiren personel evden ayrılmadan önce onlara sormuştu.
"Kuç- yani Alfa Jeon evde değil mi?"
"Biraz önce dışarı çıktı efendim"
"Nereye gittiğini söylemedi mi?"
"Hayır efendim.Biz işlerimizi bitirdik izninizle"
"Tamam,gidebilirsiniz"
Garipti.Jungkook'un dışarı çıkmak gibi bir niyeti olmadığını biliyordu.Jimin'in ilk aklına gelen mafya içinde ani bir toplantı ya da herhangi bir aksaklık çıkabileceği yönündeydi.Oysa ki gerçek bambaşkaydı.Jungkook,onu ve doktorunu tüm gerçeği konuşurken dinledikten sonra sinirle evden ayrılmıştı.
Şu an da evden biraz uzakta,ıssız otoyolun kenarına çekerek az önce şahit olduğu şeyi sorguluyordu.Jimin bir çipten,doğum kontrolünden bahsediyordu.Doktoru da ona uyguladıkları bu yöntemin tamamen güvenilir olduğundan bahsediyordu.Kendini salak gibi hissetti.Jimin bugün o gebelik testlerini yaparken arkasından dalga geçmiş olmalıydı.
Sinirle direksiyona bir kaç kez vurmuştu.Kızgındı.Aslında kırgınlığı,kızgınlığının arkasına saklanıyordu.Kabul ediyordu,sağlam temeller üzerine bir evlilik kurmamışlardı ama çabalıyordu.Jimin'in istediği gibi bir alfa olmak için,nasıl olacağını bilmese de iyi biri olmak için çabalıyordu.Değişmeye hazır ve istekliydi.Ama şu anda yerle bir olmuş gibi hissediyordu.
Kulağındaki vesvese,babasına aitti.
Asla bir omegaya güvenme...
Sen yönetmek için doğdun,yönetilemezsin...
Sevmek zayıflıktır,kimseyi sevmeyeceksin.Kendi çocuğunu bile...
"BENİ RAHAT BIRAK!"
Nefes alışverişi hızlanırken telefonunu çıkarmış ve doğruca laboratuvar biriminin başındaki kişiyi aramıştı.Çok sürmeden yanıtlanan telefonuyla birlikte hata yapmaya bir adım daha yaklaşmıştı.
"Efendim sizin için ne yapabilirim?"
"Bana çok acil ayçiçeği tozu bulacaksınız"
"Ama efendim o yasaklı bir mad-"
"İşini yap ve kararlarımı sorgulama!"
"Envanterde sakladığımız birkaç gram ayçiçeği tozumuz var efendim.Evinize mi gönderelim-"
"Oraya geliyorum,çeneni kapalı tut ve bundan kimseye bahsetme"
O maddeyi laboratuvarında bulabileceğini biliyordu.Ancak bu birkaç gram ona yetmeyecekti.Daha fazlası için,yurtdışındaki bağlantılarını harekete geçirmesi hiç de zor olmamıştı.Bir planı vardı.Jimin kendisini nasıl bir aptal gibi kandırdıysa o da bu tozu her gün ona bir şekilde içirecekti.Omeganın planının elinde patlamasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untamable | Jikook
Fanfictionİtaatkâr omega mı istiyorsun? Sana göstereceğim kuçu kuçu~ Jikook|Omegaverse Jk-Alfa Jm-Omega Mpreg Hafif Toxic ilişki