(M)
⚜
"Agh! acıyor yavaş yapsana!"
"Biraz daha dayan güzelim "
"Hayır-uf o şekilde değil ah ah!"
"Hareket etme,kımıldadığın için acıyor"
"Söylemesi kolay tabi,ya ya! çekme!"
Yatak odasının ardında onları dinleyen birileri olsaydı emin olun ki her şey yanlış anlaşılabilirdi.Sesler her ne kadar aksini söylese de sanıldığı üzere seks yapmıyorlardı.Hamileliğinde 19.cu haftayı (yaklaşık 5 ay) deviren omega,bugünlerde önüne geçilemez bir uyku isteğiyle dolup taşıyordu.Başını rastgele bir yere koyduğu her an uyuma potansiyeline sahipti.Bugün de aynısı olmuştu.Evde canı sıkıldığı için pc başında vakit geçirirken tatlı bir şeyler yeme isteği duymuş ve o eksikliği bir lolipopla geçirmeye karar vermişti.
Ama yatağın üzerinde olması,ve uykusuna yenik düşmesi nedeniyle elindeki lolipopla birlikte uyuyakalması çok da uzun sürmemişti.O tatlı uyku sırasında da elinden kayan lolipop da güzel saçlarına yapışmıştı.Jungkook eve geldiğinde her gün olduğu gibi bugün de eşini uyuklarken bulmuştu.Saçındaki lolipopu ilk başta farketmemiş ve artık omegasının karnında kendini iyice belli eden yavrusunu sevmişti birkaç dakika.Jimin güzel gözlerini açıp tembelce yerinde doğrulduğunda ise tatlı krizi başlamıştı.
Jungkook ilk olarak bu görüntüye birazcık gülmüştü.Ama daha sonrasında saçını şekerden kurtaramayan eşine yardımcı olmak için görevi devralmıştı.Kolayca çıkacağını düşündüğü şeker,omegasının saçına resmen bir zamk gibi yapışmıştı.Biraz uğraş ve çaba gösterdikten sonra bile çıkacağa benzemiyordu.Haliyle gitgide sinir bozucu bir duruma dönüşmüş ve en sonunda laf dalaşı yapmaya başlamışlardı.
"Yapacak bir şey yok çıkmıyor,keseceğiz"
"N-ne kesmesi hayır kesemezsin!"
"Güzelim fena yapışmış saçını kesmeden çıkaramayız"
"Saçımı kesersen bende-bende o zaman senin si-
"Şşşşhh kızımızın yanında küfür yok demiştik.Ayrıca onu benden çok seviyorsun keseceğini sanmıyorum"
"Dene ve gör kuçu kuçu~"
Jimin tehditkar bir şekilde gülümsese de uyarıldığı an küfrü bırakmıştı.Ve evet,Jungkook'un da dediği gibi minik kızları için kendini tutması gerekiyordu.Tam olarak 2 hafta önce öğrendikleri yavrularının cinsiyetiyle birlikte büyük iddiayı kimin kazandığı da ortaya çıkmıştı.Minik olanın varlığı,artık çok daha spesifik bir mutluluk getirmişti.Jimin iddiayı kaybetmişti ama kızının olacağını öğrendiğinde alfasından bile fazla sevinmişti.Jungkook ise zaten bildiği şeyin gerçekleşeceğini yeniden öğrenmiş,üstüne bir de güzel bir ödül kazanmıştı.Jimin'in kendisi için direk dansı yapacak olmasının düşüncesi bile onu yükseltebiliyordu.
"Çok az keseceğim belli bile olmayacak tamam mı?"
Daha fazla reddetme şansı olmadığını biliyordu Jimin.Somurtmaya devam etse de kafasını sallayarak onay vermişti.Ama Jungkook makası ne zaman saçlarına getirse bağırıyor ve olabildiğince hasarsız kurtarması gerektiğini söylüyordu.Kısacası o güzel ağzı asla kapanmıyor,dolayısıyla Jungkook'da son sabır tanelerini taşıyordu.
"Jimin,Mochi çikolata mı yiyiyor baksana?"
"Hani nerede? Nereden bulmuş koş git yemesin sakın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untamable | Jikook
Fanfictionİtaatkâr omega mı istiyorsun? Sana göstereceğim kuçu kuçu~ Jikook|Omegaverse Jk-Alfa Jm-Omega Mpreg Hafif Toxic ilişki