"Bileklerini kırma bebeğim,evet çok güzel! Şimdi sol! ve sağ!"
Jimin,elinde meyve suyu dolu bardakları taşıyan tepsiyle spor salonuna inerken duyduğu seslerle gülümsemişti.Rhea,babasından dövüş dersleri alıyordu.Zorlama bir eğitim değildi ama küçük kızları babasını spor yaparken gördüğü zaman küçük bir kene gibi ona yapıştığı için büyüdükçe spor faaliyetlerine katılır olmuştu.Yaşı ve gelişimi için uygundu,üstelik büyüme çağındaki 5 yaşında bir yavru için zirvede olan enerjisini güzelce atabiliyordu.
Eşinin ayak seslerini duyan alfa,aşık bir bakışla merdivenlerden inen omegasını seyrederken bir anda sol yanağında hissettiği küçük yumrukla dengesini kaybetmişti.Aynı anda hem Jimin'den hem de Rhea'dan yükselen kıkırtılarla dünyanın en mutlu alfası olsa da güzel kızına ufak bir oyun oynamak istediği için dramatik bir şekilde atmıştı kendini yere.
"Agh! küçük kızım babasına acımıyor!"
"Babaaaaa~ ama annem rakibine asla arkanı dönme demişti"
"Bu sayılmaz bir kere annen dikkatimi dağıttı"
"Nasıl sayılmaz?Bal gibi de sayılır babası,dikkatin dağılmasaymış biz ne yapalım değil mi bebeğim?"
Rhea şımarık bir kıkırtı daha bıraktıktan sonra yerde nefeslenen babasının göbeğine oturup az önce minik bir yumruk bıraktığı yanağını öpmüştü.Jungkook,ihtiyacı olan şeyi aldığı için sahte homurtular çıkartarak kızını hunharca sevmeye ve gıdıklamaya başlamıştı.Neşeli çığlıklar salonun her yanında yankılanırken,Jimin kahkahadan nefesleri kesilen kızını kucaklamış ve küçük oyunlarını bölmüştü.
"Çok terlemişsin aşkım gel buraya"
Spor benchinin üzerindeki havluyla kızının terlerini silen omega,yavrusuna çok sevdiği meyve suyunu verdikten sonra gözleriyle eşine de gelmesi için sinyal yollamıştı.Gözündeki o yaramaz pırıltıyı anlamamak mümkün değildi.Jimin havluyu kızının sırtına koyduktan sonra yüzündeki o bilmiş gülümsemeyle eldivenleri kabul etmişti.Bu tür heyecanlar evliliklerini daha da diri tutmalarını sağlıyordu.Eh tabi başka heyecanlar katması da artı bir puandı.
"İtmek,çekmek,sarılmak ve bel altı vurmak yok"
"Bana kuralları mı öğretiyorsun kuçu kuçu?Ne kadar tatlısın~"
Minik bir kıkırtı şehvetli atışmalarını böldüğünde,Rhea'nın benchin üzerinde ayaklarını sallayarak ebeveynlerini izlediğini farketmişlerdi.Sorun değildi,küçük kızları zaten onların oynaşmalarına alışkındı.Ama Jungkook küçük kızının neden kıkırdadağını gayet iyi biliyordu.Jimin ona her kuçu kuçu dediğinde minik alfası,Jungkook'un en sevdiği melodileri yayardı her yere.Çünkü minik bir hatıraları vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untamable | Jikook
Fanfictionİtaatkâr omega mı istiyorsun? Sana göstereceğim kuçu kuçu~ Jikook|Omegaverse Jk-Alfa Jm-Omega Mpreg Hafif Toxic ilişki