(37)

1.6K 237 254
                                    





Bir omega olarak,alfaların önünüzde diz çökmesi kadar tatmin edici bir his bulamazdınız.Jimin'in bu tatmin hissiyle başı dönerken,kapalı kapılar ardında kendisi hakkında konuşulduğundan haberi yoktu.Toplantı salonunun kamerasından olanı biteni seyreden Jeon Suho,yumruğunu sıkarken aynı zamanda nefret dolu bakışlarını Jimin'in üzerinde yoğunlaştırıyordu.

"Sikeyim bunun olmaması gerekiyordu!"

Hırsla yumruğunu masaya indirmişti.Şimdiye kadar rahattı çünkü oğlunun ve o omeganın birbirinden nefret ettiğini sanıyordu.Açıkçası evlendikleri zaman Jungkook'un onu sindirip,söz dinleyen bir omegaya dönüştüreceğinden emindi.O evliliğe bu yüzden onay vermişti.Ama şimdi görüyordu ki pasifleşen taraf kesinlikle çok güvendiği oğlu olmuştu.

Jungkook'un gözlerindeki o bakışı iyi tanıyordu.Yıllar önce,sakladığı büyük gerçeği öğrenip kendi başına bir şeylere çabalayan  18 yaşındaki Jungkook'un gözlerinde gördüğü bakıştı bu.Baş alfalığı umursamayan,aklının değil duygularının esiri olmuş bakışlardı onun nazarında.Böyle olmaması gerekiyordu.Jungkook'un tıpkı kendisi gibi kendinden başka kimseyi düşünmeyen,kibir dolu bir ölüm makinesi haline dönmesi gerekiyordu.

"O bebeğin doğmasına izin veremem.Jungkook asla bir omeganın,bir bebeğin kölesi olamaz asla!"

Gözünü öfke ve nefret bürüyen alfa,tıpkı yıllar öncesi olduğu gibi yine kendisine masum bir bebeği hedef olarak seçmişti.Kendi öz bebeğine acımadığı gibi,şimdi de kendi öz torununa acımayacaktı...

Flashback...

"Efendim oğlunuz bugün yine aynı eve gitti.Yaklaşık 4 saattir de içeride.Alıp getirmemizi ister misiniz?"

"Hayır,çıktığı zaman bana haber verin.Şu evde ne saklıyormuş gidip bir öğrenelim"

Alfa Jeon,oğlunu takip ettirdiği korumayla konuştuktan sonra çıkmaya hazırlanmıştı.Baş alfalığı birkaç hafta sonra devredeceği oğlunun son birkaç aydır garip davrandığının farkındaydı.İstediği gibi bir oğul yetiştirmişti.Sorunsuzca baş alfalığı ve mafyayı ona devretmek istiyordu ama Jungkook olduğundan farklı davranmaya başlamıştı.Jungkook gülümsüyordu.Gizli köşede birileriyle konuşuyor,arada bir telefonuna bakıp sevimli gözlerle bir şeyler izliyordu.Her gün vaktini teşkilatta geçirmesi gerekirken,sürekli bir yere gidip saatlerce geri dönmüyordu.

Ve işte tam da şu an da onu neyin bu kadar değiştirdiğini öğrenmek üzereydi.Oğlunu takip ettirmiş ve her gün gizlice geldiği evin önünde almıştı soluğu.Başlangıçta Jungkook'un gizli bir sevgilisi olduğunu düşünmüştü ama o kapı açıldığında,tüm tahminleri yerle bir olmuştu.

"Chaerin-ah abin sanırım bir şeyini unuttu-"

Kucağında yavrusuyla birlikte kapıyı açan Sungrin,asla ama asla karşılaşmak istemeyeceği bir manzarayla karşılaşmıştı.O adam buradaydı.Kendisine zorla sahip olan,daha sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi bebeğini aldırmasını isteyen,yetmeyip bir de öldüresiye döven alfa Jeon Suho buradaydı.

"Sen..."

Sungrin korkuyla kapıyı kapatmaya çalışmıştı.Her zaman dikkatliydi.Delikten bakmadan kapıyı kimseye açmazdı.Ama Jungkook az önce ayrıldığı için onun bir şeyini bıraktığını düşünerek kapıyı açmıştı.Bilmiyordu...Açtığı o kapı onu da yavrusunu da ölüme götürecekti.

"G-git buradan senden hiçbir şey istemiyorum git buradan"

Kucağındaki yavrusu da gerginliğini ve huzursuzluğunu hissettiği için ağlamaya başlamıştı.Yaşlı alfanın gözleri o an omeganın kucağındaki yavruya kaymıştı.Hiç doğmaması gereken o yavruya...

Untamable | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin