(26)

2.2K 299 261
                                    




Mutfakta farklı bir heyecan vardı.Jimin,önündeki 3 yemek kitabı,1 telefon,1 laptop ve bir de tablete bakarak bir şeyler pişirmeye çalışıyordu.Hayatında ilk defa mutfağa yemek yapmaya giren bir omega olarak tuhaf bir görüntüydü ama o bıçağı yemek yapmak için değil,daha çok can almak için kullanırdı.

Tabi ki bugünün amacı bu değildi.Jungkook bugün taburcu ediliyordu ve evlerine gelecekti.Jimin ilk kez onun için bir şey yapmak istemişti.Vurulduğunda ve ameliyat sürecinde çok kan kaybettiği için bu durumlarda hastalara iyi gelen yosun çorbasından yapmaya karar verdiğinde,bu kadar zorlanacağını düşünememişti.

Tarif için ilk olarak Doyun'u aradığında,zaten akşama ziyarete geleceklerini,gelirken de çorbayı getirebileceğini söylemişti omega.Ama Jimin,her zaman olduğu gibi kendi başının çaresine bakmak istiyordu.Biraz da alfası için özel bir şeyler yapmak...O yüzden Yuyu'sundan aldığı tarifi denemeye başlamıştı.Ve ilk deneme tam anlamıyla bir fiyaskoydu.Her yeni denemede başka bir teknolojik alete sarılmıştı yardım için.İş biraz da inada binmişti tabi.Çünkü bu zamana kadar elini atıp da başaramadığı hiçbir şey olmamıştı.

"Aaiiish bu adam öldürmekten daha zor!"

En tehlikeli operasyonlarda bile yaralanmazken şimdiden üç parmağındaki kesik ve birinde de küçük bir yanık ile dolaşıyordu.Üstelik çalışanlarının da gizli bir şekilde mutfak kapısından kendisini izlediğini de biliyordu.Çoktan yardım teklif etmişlerdi ama her seferinde red yiyip mutfaktan gönderilmişlerdi.O yüzden kimsenin yeniden girmeye cesareti yoktu.

"Ne oluyor,neden hepiniz burada bekliyorsunuz?"

Yoongi,mutfak kapısındaki birikmeyi görünce normal bir şekilde sorgulamıştı.Çalışanlar biraz açıldığında mutfağın içindeki manzarayı görmüştü.Jimin ve korkunç bir şekilde dağılmış mutfağı,endişe verici görünüyordu.Biraz da komik...

"Omega Jeon 2 saattir mutfakta ve içeri girmemize de izin vermiyor"

"İyi de Jimin yemek yapmayı bilmez ki..."

Yoongi kollarını göğsünün üzerinde birleştirirken hafifçe sırıtmıştı.Arkadaşının bu yeni ve bir o kadar alışılmadık davranışları ona da garip geliyordu.Bir süre daha çalışanlarla birlikte arkadaşının üstün çabasını izlese de içeri girebilecek tek kişi olduğunu bildiği için sorgusuz sualsiz adımlamıştı mutfağa.

"Vay canına,çatışma çıksa burası daha az dağılırdı sanırım"

"Ah,Yoon iyi ki geldin hadi otur şuraya şunun tadına bak"

Jimin,Yoongi'yi kolundan tuttuğu gibi mutfak adasına oturtmuş ve önüne bir kase,çorbamsı(?) bir şey koymuştu.

"Hayır hayır hayır hayır yaşamak istiyorum Jiminie"

"Ağzını aç"

"Hayır"

"Aç dedim,zorla yediririm bak"

"Bir şey soracağım benim yokluğumda yemek yapmayı öğrendin mi,ya da bir yemek kursuna falan katıldın mı?"

"Hayır?"

"O zaman kesinlikle içmiyorum"

Ama Jimin'in yüzünde şeytani bir gülümseme belirmişti.Çocukluk anıları bir bir zihnine düşerken,Yoongi'ye çorbayı nasıl içireceğini çoktan bulmuştu bile.Bunu o hasta olduğunda da sık sık yapardı.Yoongi o bakışların ne olduğunu çoktan anlamıştı.Ama kaçmaya fırsatı olmadan Jimin onun burnunu bir mandal gibi sıkmış ve ağzını da bir kaşık çorbayı tıkıştırmayı başarmıştı.

Untamable | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin