Ariana szemszöge
Másnap:Most megyek anyum ért,hogy együtt menjünk menyasszonyi ruhát nézi. Meg persze ami még bele fér. Meg is érkeztem a hotelhez írtam egy üzenetet anyunak hogy itt vagyok és jöjjön le .10 perc múlva méh is jelent .
-szia kicsim, hogy vagy izgulsz?-kérdi anyukám
-jól vagyok köszi hat izgulni izgulok meg nem is.-mondtam a válasz a kérdésére.
- na jó akkor indulás.-mondta esküszöm ő jobban oda van ezért mint én. De már el is indítottam a kocsit és el indultunk a ruha szalonhoz.
Hát ami abban a szalonban volt az egy lánynak ég mennyország annyi ruha meg cipő és egyéb kiegészítők.
De rögtön jött is az eladó.-van amiben tudok segiteni?-kérdi az eladó.
-igen egy menyasszonyi ruhát szeretnénk.-mondtam az eladónak.
-rendben bármi elképzelés van esetleg?-kérdezi az eladó.
-hát nagyon nincs de ne legyen túl gyöngyökell ki rákot díszes ruha valami egyszerű de még is meg legyen az a káprázatosság benne.-mondtam
-jöjjön velem és mutatók párat. -mondta az eladó de mar indult is a ruhák felé.
Először ezt a ruhát próbáltam fel⬇️
De annyira nem tetszett nekem ahogy rajtam ált.
Úgy hogy jöhetett a következő ami ez volt az⬇️
De ennek meg a szoknyája nem tetszett amit még is értek mert nem az én stílusom.
Úgy hogy jöhet a harmadik ami ez volt az⬇️
Ennek a ruhának nem tetszek a felső része mert nekem túl csipkés.
Így jöhet a negyedik ami ilyen volt ⬇️
Ennél a ruhával az volt a gondom hogy nem volt annyira kényelmes az a fűzője.
Na de mindegy hátha az ötödik lesz a tökéletes így jött az ötödik ruha ami ilyen volt⬇️
Na meg is lett a tökéletes ruha szerintem de mielőtt megvennem ki kérem anyum véleményét is így ki mentem hogy néze meg ezt a ruhát is szegény már annyira sajnáltam hogy ilyen sokáig tartott a tökéletes ruha meg tálalása.
-na anyu hogy nézek ki?de ne kímélj.-mondta anyumnak mikor ki mentem hogy meg mutassam ezt a meseszép ruhát. Ami úgy illet hozzám mintha rám szabták volna de tényleg nem is kell alakítani rajta.
-jaj édesem ez lesz a tökéletes meseszép vagy ebben a ruhaban el se hiszem hogy férjhez fogsz menni meg itt van a szemem előtt amikor először tartottalak a kezembe. -kezdet el anyum sírni.
-ne merj sírni mert én mindig a te kicsi kis lányod leszek.-mondtam
-Köszönöm hogy segített ez lesz a tökéletes ruha.-mondtam az eladónak.
-Rendben mar is adom.-mondta az eladó és ment is a kasszába.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Lãng mạn𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...