Matteo szemszöge:
Miután Ariana meg tanulta azt a pár szót el mentünk fel öltözni, és után reggelizni. Után pedig ő el ment mert hát lánybúcsú party szerveztek neki a barátnői. De nekem is volt programom a fiúkkal el megyünk az egyik klubunkba inni.
Ariana szemszöge:
Miután meg reggeliztünk utána és mentem is át Oliviahoz mert tőle fogunk majd indulni bulizni. Kb 5 én leszünk csajok,a program az úgy van hogy egy kicsit alapozunk utána meg fogalmam sincs mert csak ennyit árultak el nekem.
Na de mindegy már meg is érkeztem Oliviahoz. Le pakoltam a ház előtt és megyek be az ajtón de mielőtt ki tudnám nyitni vagy kopogni szó szerint be törtek az ajtót úgy nyitották ki a lányok persze meg hozzá társult a sikitasuk is. Na de nem ez a lényeg. Már mind ott voltak csak rám vártak be is invitáltak és már el is kezdődött a buli. Amit Oliviarol kell tudni hogy za ő családja is tagja a maffiának. Olivia már házas úgy egy éve. De nagyon jól ki jönnek a férjével. Miután meg volt az alapozás Olivia mondta hogy menjünk el az egyik bárjukhoz mert egyet direkt le foglalták,hogy csak mi legyünk bent és senki más. De nem számítottam arra, hogy limuzinnal fogunk oda el jutni. De nagyon jól telt az este itunk is eleget de azért mértékel.
Matteo szemszögeMiután át jöttek a srácok el kezdtünk inni után még át mentünk az egyik bárba és ott folytatuk az estét. Mondták a fiúk hogy most rúgjak be mert többet nem tudok. Meg még sok mást. Igaz hogy a barba voltak táncos lányok de nem érdekelt egyik sem mert egyik se ért fel Arianahoz képest. De jó volt az este.
YOU ARE READING
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...