Ariana szemszöge:
Matteo születésnapja otta el telt legalább 1 hónap a szülinapja után el kellett mennie mert kapott egy fenyegető üzenetet. Nekem már nagyon hiányzik és hogy velem mi van hát nekem a hasam szépen kerekedik. Mióta tudjuk hogy fiúnk lesz azóta én még nem áltam a neve megkersével. Már van egy egész listám azokkal a nevekel amik nagyon meg tetszettek. De ne haladjunk annyira előre. Ma kedd van és reggel kaptam egy hívást,hogy a férjem ma haza tér én nagyon be vagyok zsongva hogy újra láthatom, érezhettem az illatát,az érintését, a ajkait a számon. Na szóval miután le tudtam azt a hívást gyorsan fel öltöztem egy nyári ruhába mert itt Szicíliába nagyon nagy a hőség ma.
Ezt a ruhát vetem fel majd le
mentem a konyhába mivel én akarom még lépni valamivel amit nagyon szeret és azt akarom meg csinálni. Így neki is kezdtem majd bő egy és fel óra alatt kész is lett. Majd még halottam egy kocsi hangját majd pár perc múlva az ajtón az én szerelmem lépett be. Mikor meg látam en azonnal hozzá szaladtam és jó szorosan meg öleltem öt.-szia Baby!-mondta mikor meg mindig öleltük egymást.
-szia maci!-köszöntem én is neki-nagyon hiányoztál.-mondtam majd forró csókba hívtuk a másikat. Mikor el váltunk egymástól Matteo térdre ereszkedett,az elején nem értettem miért de mikor meg puszillak a pocakom és el kezdett a babához beszélni.
-szia pici fiam te is nagyon hiányoztál nekem.
ESTÁS LEYENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...