-Jézusom Zach persze hogy hozzád megyek .-mondta könnyeivel küszködve.
A körülöttük lévő emberek egyszere el kezdetek tapsolni. Zach fel húzta Jessica ujjára a gyűrűt és megcsokoták egymást.El se tudom hinni ,hogy az én kis öcsém egy ilyen nagy kérdést fel tudott tenni egy lánynak,nem meg hogy szerelmes is lett ez valami hihetetlen. Igen az öcsém nem a romantikának volt a híve leg inkább egy éjszakás kalandokat kedveltem amióta átverte az első barátnője szegénykém azóta nagyon nehezen nyílt a kapcsolatok felé félt, hogy újból meg fog történni vele ezt nagyon jól tudom mert sokszor fordult felém a ,,szerelmei" ügyeivel kapcsolatban. Amikor Olívia az,,első szerelme" meg csalta ötett az első 6 hónapban nagyon ki volt majdnem minden este én szedtem fel satu részegen a buliból, meg én húztam ki öt a gödörből az 1 hónapban mert olyan hajlama voltak hogy ő már nem akar élni és hogy nincs értelme őneki élni na meg ,hogy ő mert a jó büdös életben jött a világra ha az ő szavait akarom használni. De most már jól van és újból szerelmes aminek nagyon örülök és nagyon jól tudom, hogy Jessica soha de soha nem tenné azt amit Olivia tett vele amiért hálás vagyok neki és már én is azt mondom,hogy a testvérem nagyon meg érdemli, hogy valaki szerese és szeretve legyen. Így hát én csak azt tudom kiváni, hogy nagyon boldogok legyenek és ne legyen semmi konfliktus köztük de ha lesz is akkor tudják meg oldani mert ők nagyon is össze illő pár.
Miután meg történt a lánykérés le jotek a táncparketről és fogadták a sok gratulációit a vendegektől. Mi is oda mentünk hozzájuk.
-nahát öcsi nagyon ügyes vagy végre fel tudtál nőni. -mondtam viccelődve.
-látod nem vagyok már kis gyerek. -mondta ő mikor meg öleltem.
-gratulálok a lánykéréshez Zach és most öt két kézzel tartsd magad melett. -mondtam boldogan .-ja és hogy merted előlem ezt az egészet el titkolni ezt meg vissza fogod kapni. -kezdem el egy kicsit fenyegetőzni vele. De már mentem a leendő sógornőmhő.
-sok boldogságot nektek Jessica és üdv a családban. Végre lett egy húgom is.-mondtam nagyon boldogan és öt is meg öleltem.
-köszi én örülök, hogy nekem let egy ilyen csoda szép nővérem és egyben a legjobb barátnőm is. De azért még elég fura bele gondolni hogy egy kis idő múlva tényleg a családotok tagja leszek.-mondta mosolyogva és boldogan .
-na de most muti a gyűrűt. -mondtam izgatottan mert kíváncsi voltam, hogy milyen gyűrűt vett igazából az én öcsém a szeretet nőjének. Jessica felém mutata a kezét ami ott díszelgett a gyűrű nagyon szép kis darab azt meg kell valami.
-ez nagyon szép nem kis pájás az én öcsém. -mondtam kacagva esetén a mondatot fel nevetett Jessica is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...