69.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

243 8 0
                                    

Ariana szemszöge:

Miután meg érkeztünk a körmösömhőz be mentünk és a ruhámat is vetem mert út közben fel hívtam, hogy nagy gond lenne ha ott át öltöznek mert hát a férjem el akar vinni vacsizni ő persze erre azt mondta nem gond nyugodtan.

-Szia Sara!-köszöntem miután be mentem a körmösömhőz.

-sziasztok!-köszönt ő is.-Remélem most jöttél egy ötletel, hogy mit szeretnél, hogy milyen körmöt is készítsek.-mondta mert hát én olyan vagyok aki nem nagyon szeret előre gondolkozni de most csodák csodájára van egy ötletem es elképzelésem, hogy milyen is legyen.

-képzeld el hogy most jöttem egy ötletel. -mondtam nevetve .

-na ezt fel írjuk vala hova.-mondta kacagva .mi jól el beszéltünk addig a férjem egy fotelben unatkozott vagy inkább csak bújtam a telefonját.

-ezt szeretném nézd.

-Ariana te nem tudsz a fekete színről le mondani igaz?-kérdezte hát igen nagyon rég ismerem Sarat és mindig amikor hozzá jöttem kormost csinálni mindig fekete színű volt vagy más színű de muszáj volt hogy fekete is legyen mert nagyon szeretem ezt ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Ariana te nem tudsz a fekete színről le mondani igaz?-kérdezte hát igen nagyon rég ismerem Sarat és mindig amikor hozzá jöttem kormost csinálni mindig fekete színű volt vagy más színű de muszáj volt hogy fekete is legyen mert nagyon szeretem ezt a színt. -na de én is néztem neked egy körm ötletet nézd.

-na ne nem tudok dönteni de most legyen a feket amit én mutatam mert az illene a ruhámhoz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


-na ne nem tudok dönteni de most legyen a feket amit én mutatam mert az illene a ruhámhoz. És majd következő alkalomkor amit te néztél ki nekem. -mondtam

-rendben akkor kezdjünk is hozzá. De akkor következő alkalomkor nem bujsz ki a szín választás miatt rendben.-mondta

-igen Sara. -mondtam és el is kezdte a munkat Sara .

Egész hamar kész lett a körmöm most is nagyon szép munkát végzett Sara már át is okoztam most éppen az étterem felé tartunk.

-drágám van valami alkalom is amiről nem tudok hogy így el megyünk vacsorázni?-kérdeztem

-nem vihetem csak úgy el a drága kicsi feleségemet vacsorázni. -felelte de én még akkor se hagyom annyiba mert érzem, hogy más is van ebben a dologban.
De most ezt annyiban hagyom mert előbb vagy utóbb úgy is el mondja.

20 perc autó út után meg is érkeztünk az étteremhez.  Nagyon szép ez az étterem is mindig meg tud lepni és amikor el mondta hogy kettőnknek le foglalta az egész helyiséget ,hogy senki sem zavarjon meg.
Abban a percem meg tudtam volna verni a férjem, hogy miért csinálta ezt de minden dühös el múlt miután meg csókolt.
Miután helyet foglaltunk jött is a pincér, hogy fel vegye a rendelésünket en most csak egy cézár salátát kértem a férjem meg a szokásos  medium steak.

-milyen volt a napja Mr.Rossi?-kérdeztem miután meg kaptuk az ételeinket és a vörös bort.

-hát tudja asszonyom nem volt valami könnyű nagyon fárasztó és meg terhelő volt a mai napom,de most már nagyon jól érzem magam egy gyönyörű nő melett. Őnek milyen napja volt ? -válaszolt ugyan azzal a beszéd stílusát mint én így hát bele ment a kis játékomban.

-hát tudja uram minden rendben ment tettem-vettem . És még el intéztem egy találkozót 2 nap múlva. -mondtam

-és milyen találkára kell menjen?-kérdezte miközben el kezdte fel vágni a steak.

-Nem árulom önnek uram az már az én magán életem. -mondtam annyira szeretek így játszani vele .

-mit szólna ahhoz asszonyom, hogy mi ketten el szöknénk 4 hétre?-kérdezte uhh szóval ebben sántikál.

-hát nem tudom Mr.Rossi ennek nem nagyon örülne a férjem tudja. -mondtam egy nagyon ártatlan mosollyal.

-szerintem nem lenne mérges igaz nem ismerem annyira a férjét asszonyom.-mondta egy mit sem sejtő vigyorral.

-tudja a férjem nagyon  birtokló ami az övé érti, ja és nagyon de nagyon féltékeny típus de ezeken kívül egy nagyon jó és szerethető férj. -mondtam ea tudom hogy avval a két szóval az elején nagyon fel húztam az ágyat mert mérhetetlenül nagy az egoja.

-nem is vagyok annyira féltékeny típus. -bukott ki belőle, ezt vártam a legjobban mikor bukik ki belőle eh mert nem meri el hinni ,hogy tényleg nagyon féltékeny típus.
Így hát el kezdtem egy kicsit kacagni .-te most ki nevetél engem?-kérdezte mire jobban kezdtem kacagni. -na várjál csak ne várjak hogy haza érjünk asszony!-kezdet el fenyegetőzni.

-mert mi lesz ha haza megyünk?-kérdeztem miközben végi nyaltam az alsó ajkam ea be is haraptam azt mert nagyon jól tudom hogy mikor ezt csinálom mindig egy irány a vége....

-ah.. ne csináljak velem ezt meg a meg sem vacsoraztunk. -mondta de én az asztal alatt a lábamat el kezdtem a lábát simogatni és egyre feljebb haladtam. -meg örjitesz ezzel .-tete hozzá. Mélyen bele néztem a szemében és csak annyit lehetett a szeméből le olvasni ,hogy vagyon rám az értelemben, a csokomra, azt egész lényemre.

-mindjárt jövök gyorsan ki szaladok a mosdoba.-mondtam majd fogtam magam és fel áltam és a mosdok felé vettem az irányt.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Donde viven las historias. Descúbrelo ahora