28.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

744 17 0
                                    

Ariana szemszöge:

Mikor meg érkeztünk a gépel nem tudtam meg szólalni. Hát én el se hiszem,hogy itt vagyok a Maldív-szigeteken ez hihetetlen. De amikor Matteo mondta hogy meg is vette a Waldorf Astoria szigetet. Akkor egy kicsit hülyének néztem de aztán mondta, hogy ezt nekem szánta meglepetésnek. Mert meg kérdezte az anyámat hogy mi a kedvenc nyaraló helyem és így tudta meg. De szállás az amúgy nagyon szép. Mivel most mikor meg érkeztünk már majdnem este volt így egy csodálatos naplementét láthatunk.

-Baby gyere nézzük meg a hálót.-mondta Matteo hát itt lehet félre értelmezhető ez a mondat de nem halottam a hangjában semmi perverzet.
Így at mentünk meg nézni a hálót ami nagyon szép volt és tetszett is nagyon de az ágyon lehetett látni hogy mennyire puha lehet így én mint egy óvodás bele vetem magam.-Látom nagyon tetszik az ágy.-mondta és mellém feküdt.

-szerelmem most megyek fürdeni jó.-mondtam és a bőröndötben kezdtünk turkálni a neszesszeremért.

-Baby mit szólnál ha én is csatlakoznék?-kérdezte.

-rendben te meg csinálnád a kádban a vizet?-kérdeztem meg mire ő egyet bólintott és el tűnt a fürdőben. Úgy kb 20 perc után ki szólt hogy jöhetek. Mikor be léptem a fürdőben a egy csomó gyertyát és rozsaszirmot véltem fel fedezni.-ez nagyon szép szerelmem. -mondtam neki és meg csókoltam .

-reméltem is modta mikor el váltunk egymástól.

-Matteo leszel szíves fordulni,hogy tudjál meg fordulni.-mondtam és ő mit egy úriember meg is fordult én elkezdtem le vetkőzni mikor minden le került rólam be ültem a kádba. Ez után Matteo is le vetkőzött és me ültem én pedig a mellkasára hajtottam a fejem.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Où les histoires vivent. Découvrez maintenant