Ariana szemszöge:
6.Hónappal később
6 hónap telt el azóta a kis kerti party óta amit anyám szervezet. Akkor még minden tök jó volt de ahogy jött az a nap amikor meg keletet volna születni a kisfiamnak akkor egy kicsit sajnos megint magamba estem. Szerencsére Matteo mindent meg tett, hogy én ne éreztem magam roszul de nem nagyon segitet. De aztán át hívta az anyámat, hogy lakjon nálunk addig amíg csak kell hogy én jobban legyek. Anyum el vit vásárolni, éttermekbe,
cukrászdában ja és még el vitt velneszezni is. O is mindent meg tett rengeteget beszélgetünk el is terelte a gondolataimat nagyon jól tel nekem ez a kis anya lányos napok. Most áprilisban vagyunk és itt olyan meleg van hogy én éppen a medence mellett napozok.
A fürdő ruhám:Mivel már szinte el voltam aludva és a napozó ágyak úgy vannak csinálva hogy a medence szélén de úgy hogy a napozó ágyak körül van véve vízzel. Nagyon jó idő van és engem is mindjárt el nyom az alumínium de hirtelen egy csomó vizet érzek magamon olyan mintha le öntetek volna. De az a baj hogy ez olyan hirtelen jött és a meleg testének ez nem anyira eset jól így hamar fel ülök hogy mi a franc történt de még látom drága férjemet ahogy engem néz bent a medencéből és egy kicsit küzd hogy ne nevese el magát.
-Matteo Rossi most azonal meg modod miért kellett engem le fröccskölni?-kerdeztem egy kicsit mérgesen és közben az ágy szélére ültem és a lábamat bele tetem a vízbe.
-most nagy bajban vagyok?-kérdezte azzal a kis gyerek arcal mikor rajta kapják, hogy valamit rosszat csinált de azért az arca azt mutatja mintha nem tudná. De közeleb jött hozam és meg csókolt amit persze nem lehet ellen állni. De én ameddig a csokal voltam el foglalva meg fogta a csípőm és bele húzott a vízbe maga mellé.
- ezért még kapni fogsz Matteo Francesco Rossi!-kiáltottam most nagyon mérgesen és most ki mondtam a teljes nevét bele értve a Francesco nevét amíg nagyon nem szert már már szinte utálja.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romantizm𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...