Ariana szemszöge:
1 hónap az esküvőig
Na szóval még vana a ruhám, a virág, a helyszín,a torta a vendég lista a gyűrűk á megvan mi nincs még meg az öltöny. Megyek és szólok Matteo hogy kéne vegyen egy öltöny az esküvőre.
-Matteo!-szólítom
-az irodában vagyok. -jön a válasz. El indulók az irodája felé és be megyek.
-csak azért zavarlak, hogy az esküvőre az öltöny még nincs meg és meg kéne venni. Ma rá érsz?-kérdezem
-20 perc múlva indulhatunk. -mondta en azzal ki is mentem az irodából
***
***
20 perccel később:Már úton vagyunk,hogy meg vegyük Matteo öltönyét. Meg állunk egy öltöny boltnál.
-jó napot egy öltöny szeretnék. -mondta Matteo miután be mentünk és egy eladóhoz sétáltunk.
-rendben milyen színben szeretné az öltönyt?-kérdezi az eladó.
-mindenképp fekete vagy szürke legyen.-mondtam most én
-rendben már is hozok egyet.
Először egy feketét hozott⬇️
Ez szép de nem tetszett Matteo nak. Ekkor az eladó hozott egy szürke színű öltönyt és monst értettem meg miért nem akarta a fekete öltönyt. Hát ez a szürke valami elképesztő. De még mennyire jól is áll neki.Ez az ő stílusa asszem még van már az öltöny is .
- ezt szeretnék még venni.-mondtuk egyszerre Matteoval. Amin egy kicsit el is mosojodtunk.
-rendben akkor már fizethetik is nagyon szép pár önök ha jól sejtem akkor az esküvőre készülnek?-kérdi az eladó .
-Nagyon jol sejtette az esküvőnk 1 hónap múlva lesz.-mondta Matteo .
Majd el köszöntünk és már mentünk is haza.
STAI LEGGENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Storie d'amore𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...