51.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

376 11 0
                                    

Matteo szemszöge:

Hát tényleg sok ruhát vetünk így nézve de nem tudtunk német mondani egy egy darabnak lehet vannak közte olyanok is amik csak később lesznek csak jó rá de sebaj. Miután mindennel kész lettem el mentem fürdeni mert e közben be sötétedett így le fürödtem és be bújtam Ariana mellé aki békésen szunyokált. Mostanában többször el fárad és nag,on sokat alszik. Meg pár percig néztem az én drágám ahogy alszok majd engem is el nyomott az álom.

Idő ugrás 1 hónap
Később

Sürgősen el kelet utaznom sajnos,mert kaptam egy fenyegető üzenetet úgy kb 2 héten ezelőtt ezt nem mondtam Ariananak mert akkor nagyon adódna és nem kellene neki most stresszelnie magát mert ártana neki és a babának. Mikor meg kaptam a fenyegető üzenete akkor még kértem a cspatomat, hogy nézzenek utána, hogy ki az aki engem fenyegetni mer. A csapatom meg aznap este ki derített,hogy ki küldte a levelet. A levelet a Japán Maffia küldte vagyis
Haru Sun igen egyedül ezt a nevet nem szeretem legnagyobb ellenségem de nem csak nekem meg nagyon sok Maffia főnököt ismerek aki szint úgy ki nem alhatja Haru Sunt. Olyan egy mocskos gazember ő nem csak drog, fegyver meg piával kereskedik hanem meg nőket megy gyermekeket ad el ez a leg mocskosabb az én szemben na meg még más szemében is. Hogy tudja úgy le hajtani a fejét na meg hogy bírja ki egy napot azzal a tudatal ,hogy nőket ad el meg ártatlan gyerekeket. Ez borzasztó.
Na most Japánba vagyok hogy ki írcsam öt ebbe bele ment apám és meg az Oroszok is így mi többen vagyunk úgy, hogy sínen vagyunk. 1 hónapja vagyok itt az egyik itteni eldugott hazamban ez a házam egy erdő közepén. Mióta itt vagyunk egy egységes csak Haru után nyomoz mikor mozog hova megy mit csinál mit tervez azért hogy mikor tudunk rá támadni.
Már nagyon haza szeretnék menni a kedvesemhez. Ahelyett hogy mellet lennék itt kell lennem ,hogy meg tudjam védeni a családomat de nem hagytam Arianat otthon egyedül mellet van a legjobb barátom na meg apám legmegbiszhatobb emberei. Az én embereimből is maradtak páran a biztonság kedvéért de a legtöbb velem jót na meg az Orosz maffiát is kaptunk 3 egységnyi ember akik velem tarottak. Csak adná az Isten hogy jól sikerüljön a tervem és ne forduljon elő semmi probléma.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Onde histórias criam vida. Descubra agora