Ariana szemszöge :
Mikor at mentünk a teremhez mindenki csak ránk várt,hogy mikor fogunk táncolni. Mikor a táncparkethez mentünk mindenki körénk gyűlt és úgy figyeltek minket. Egyszer csak meg hallottuk a zenét amire először fogunk táncolni mint férj és feleség. Nagyon szép volt a táncunk de mikor vége lett mindenki el kezdet tapsolni és kiáltották hogy ,,csókot" mi erre pedig meg is tettük. Majd le ültünk enni inni. Elég sokáig tartót a buli nagyon jól érezte mindenki magát. Mi is már túl vagyunk a kb 20 táncon de nem bánom mert ezt a napot soha nem fogom el felejteni. Miután vége lett akkor a el köszöntünk a vendégektől akik nem egyszere távoztak és mind fogadtuk a jó kívánságokat.
Leg végén a szülők voltak anyum meg ölelt minket ahogy apum is.-üdv a családunkban fiam-mondta apum mikor Matteoval kezet fogtak majd egy férfias ölelésbe hívták egymást. Hát Matteo apaj nem úgy kezelete a dolgot mint az én szüleim. Na de se baj.
Ö csak el morogta hogy gratulál szerintem nem nagyon csip engem de nem is érdekel. Mikor tényleg úgy gondoltuk,hogy vége el indultunk a magán gépünk felé hogy el induljunk a nászútunkra. Na és hogy hova megyünk nászútra na azt tényleg jó lenne tudnom de semmi áron nem akarja nekem el mondani az mondta ,hogy meg lepi.
ESTÁS LEYENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...