Ariana szemszöge:
1.hónap múlva
Igen megint el telt egy hónap éppen egy bálra készülődűnk. Az anyám szerevet egy ilyen álarcos bál amire vagy 700 személyt hívot meg. Én a vendégszoban készülődök mert meg akarom egy kicsit szivatni Matteo így vettem egy nagyon sexy ruhát ami nem takar nagyon sokat így most azt veszem fel majd át haladva a folyosón meg mutattom neki.
Ez lenne a ruha szerintem nagyon jól áll na de menjünk és nézünk meg az oroszlán király reakcióját. Le megyek a lépcsőn meg hátal van nekem de mikor meg fordult az alkapcsa egy kicsit meg feszült.
-ebben nem jössz az biztos!-jelntete ki na erre a reakciójára számítottam. -nem engedem meg hogy ebben a ruhában jelenjél meg!-mondta és egy kicsit feszülteb lett.-csak előttem veheted fel ezt a ruhát mert nem bírnám ki ha minden egyes férfi meg bámul vagy csak rád néz akkor én ki nyirom.-mondta én pedig eleget halva el nevettem magam. -most min nevetsz?-kérdezte értetlenkedve.
-na pont erre a reakcióra számítottam Mr.Rossi.-mondtam majd oda mentem és egy puszit nyomtam az arcára.
-ezt még mindig nem nagyon értem.-mondta mire en egyet sohajtotam majd el mondtam miért vetem fel ezt a ruhát majd fel mentem és át vetem azt a ruhát amibe fogok menni a bálra. Majd újból le mentem mikor már a másik ruhám ami a végleges is.
Ezt a ruhát választottam amúgy ez egy sima fekete de most tökéletes. Mi mindig úgy öltözünk hogy azért egy forma színben legyünk. Már a kocsiban ülünk mikor meg érkezünk mielőtt ki szálnánk fel vetünk az álarcot majd be mentünk hát tényleg ez a tematikája a bálnák mindenkinek is álrc volt a fején.
Ezek voltak a mi álarcos maszkjaink.
ESTÁS LEYENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...