58.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

314 13 0
                                    

Matteo szemszöge:

1 hét telt el amíg Ariana a kórházban volt de tegnap haza engedték mivel nagyon sokat javult az állapot. Ez alatt az idő alatt meg tudtam ki az a hülye aki ránk támadt. Vagyis a csapatom egyik okosa találta meg és ma hívott hogy fontos dolgokat tudott meg.
Így most éppen le tartok a pincébe mert ide hoztam. A pincébe le érve egyből egy vas ajtóval nézek szembe és ott van az egyik le megbízhatóbb emberem az ajtónál őrt álva.

- Hola Massimo!-köszönök neki kezét fogva. Majd folytatam.-¿Está nuestro hombre ahí?(Ott van az emberünk?)-kérdezem az ajtó felé biccentve.

-¡Buen día jefe! sí, los muchachos lo trajeron y lo trasladaron.(Jó reggelt főnök! Igen, a fiúk elhozták és meg költöztetés)-mondta en meddig egy bollintással válaszoltam.

-Vale, Massimo, abre la puerta y ciérrala después de que haya entrado y no dejes entrar a nadie aquí. ¿Me entienden?(Oké, Massimo, nyisd ki az ajtót, és csukd be, miután beléptem, és ne engedj be senkit. Értve vágyok?)-mondtam és kérdeztem ő nyúlt is az ajtóhoz és közben ezt mondta.

- ok señor, entendí todo y no dejaré entrar a nadie y lo esperaré aquí.(rendben uram, mindent megértettem és nem engedek be senkit és itt foglak várni.)-mondta és ki is nyitota mar az ajtót én pedig be is léptem. Az emberünk ki volt kötözve a székhez és látom rajta hogy egy kicsit mintha már foglalkoztak is volna vele a fiúk,,helyes" gondoltam magamban. Az emberem el volt aludva így egy vödör vizet vetem el az asztal mellől és azt telibe rá öntöttem.

- Buenos días, Bella Durmiente!( Jó reggelt Csipkerózsika!)-kiabáltam oda neki.

-por favor déjame ir por favor no estoy haciendo nada malo.( Kérlek, engedj el, kérlek, nem csinálok semmi rosszat.)-kezdet it nekem könyörögni de én erre egy akkora pofot le vágtam, hogy majdnem le eset a székről úgy, hogy le van kötve a székhez keze és a lába.

- y estás rogando, perro, ¿por qué no haces nada malo?(És te könyörögsz, kutya, miért nem csinálsz semmi rosszat?)-kérdeztem de le kevertem neki meg kettőt.

-Por favor déjame ir!(Kérlek engedj el!)-kezdet el megint könyörögni de én ezt már meguntam így a kis asztalhoz sétáltam ahol ott pihentek a kínzó eszközeim így fel is kaptam az egyik kést és egy nagy erővel a lábában döftem ő pedig a fájdalomtól fel ordított. Ez így ment egy darabig míg méh nem tudta, hogy az Oroszországban az egyik leggfiatalbik maffia banda bérelt fel hogy engem ki nyirjon de nem sikerült vagy igen mert a fiam az életet vesztette ebben a balesetben. Még ez a görény azt is el mondta merre találom meg a rejtek helyüket ez de hülye egy ember baszdmeg.

Mikor már minden fontos információt el mondott nekem egy könnyed mozdulattal méh öltem öt

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Mikor már minden fontos információt el mondott nekem egy könnyed mozdulattal méh öltem öt. Majd ezek után el mentem a csapatom hoz és fel készítünk a be csekészéshez.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ