33.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

617 18 0
                                    

Ariana szemszöge:

Miután be jöttünk a házba én neki láttam a vacsinak. A vacsi az Matteo egyik kedvence ami nem más mit steak. Meg neki steaket nem nagyon csináltam csak Zachnek az is annyira szereti mint Matteo. Így hát neki is látam a steak elkészítésének. Tudom nászúton vagyunk és ilyenkor egyes párok étterembe esznek de én ragaszkodtam ahhoz hogy én csinálom majd az ételeket.
Na de vissza ahhoz,hogy készítem a vacsorát addig amíg én a konyhában tevékenykedtem addig addig szerelmem valami filmet nézet amit én ki nem állhatok de ő nagyon szereti.

-kicsim mikor lesz kész a vacsora mert nagyon éhes vagyok már.-halottam meg hirtelen a hangját mire en nagyon meg ijedtem.-bocsi nem akartalak meg jeszteni.-mondta.

-nem baj de máskor ne legyél ilyen csendes mikor én főzök és hátal vagyok neked oké.-mondtam neki ő eközben meg ölelt.-ja és vacsi úgy 6 perc múlva kész van.

-nagyon kedves vagy ,hogy a kedvencemet készíteted el már nagyon kíváncsi vagyok az ízére de tud,hogy most szigorúan fogom pontozni értve vagyok.-mondtam mire en felnevettem de ő is követe a példám így már együtt nevetünk.

-igen és mivel tudnám önt uram le kenyerezni?-kérdeztem és el kezdem magázin.

-hát tudja Mrs.Rossi azal tudna le kenyerezni ha le fekszik velem.-mondta egy perverz mosolyal.

-én már biztos hogy nem.-tettem,hogy nem fogom te el kezdtem nevetni így el árultam magam.-na de mindenek előtt vacsorázunk.-mondtam

-rendben csak ön után. -mondta a drágám de én arra nem számítottam, hogy az a terve ezel hogy meg csapja az seggem.

-ha meg egyszer meg csapód el búcsúztathatod a kezedet mert le vágom értve vagyok!?-kérdeztem azzal az arcomal amit még apu tanitot,hogy ha át veszem a maffiát ami mindjárt itt van.

-rendben asszonyom nem lesz ilyen több csak akkor ha az ágyban vagyunk.-az mondata első félévben vigyázban ált de a mondta második felében már perverzül mosolygott. Na jó annyiban hagytam a dolgot és le ültünk vacsorázni egy idő után meg szólal.

-Hát esküszöm sok steaket ette már életem során de még ilyen finomat meg soha.-mondtam de még folytat.-na ezek után már biztosan meg foglak tartani kislány.-Fejezte be a beszédet és tovább évet én nem szóltam meg csak ettem tovább.Majd mikor a vacsorát el fogyasztottuk el raktunk magunk után és el mentünk az esti rutinunkat el végezni majd ezek után csak az ágyban feküdtünk addig míg a drága szerelmem el nem kezdte csókkal be hinteni a nyakamat.


Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen sokan olvassátok ezt a könyvemet. Ez nekem nagyon sokat jelent és nagyon nagy önbizalmat adot,hogy valamiben én is jó lehetek. Még egyszer nagyon köszönöm, hogy ennyien itt vagytok és olvassátok ezt a könyvet.

Puszi neketek ♡︎

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Donde viven las historias. Descúbrelo ahora