12.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

1K 30 0
                                    

Ariana szemszöge:

Itt vannak a szüleim és az esküvőt intézzük már a dátum meg van . Meg a helyszín a ruha a virágok a vendég lista
és a torta .

-kislányom mit szólnál ha holnap el mennék és meg néznék a menyasszonyi ruhát?-kérdezi anyukám mire en egy kicsit boldog leszek.

- annak örvendenék ha el kisérnél.- mondtam

-a helyszín hol lenne mire gondoltok, hogy hol szeretnétek. -kérdezi apum

- ha meg fele lehetne az egyik birtokomon .-mondja Matteo

- és az milyen.-kérdi anyu tipik anyu nem nagyon akar egyszerű helyszínt.

- az a birtokom direkt ilyen rendezvényekre készítettem mert gondoltam majd ott lehetne tartani esküvőt, bált meg ilyeneket. - mondta Matteo de közbe már a telefonján kereset valamin de csak a birtokrol keresett képeket. Ami valami meseszép. Szerintem ez lesz a tökéletes hely gondoltam magamban.

- ez tökéletes helyszín lesz .-mondtam

- a helyszín is meg van mi van még?. -mondta anyám.

- a virág milyen legyen ?

- ha lehet a menyasszonyi csokrom rózsa. Aszta díszes legyen ilyen aprócska rózsa csokor és néhány rózsa szirom elszorva. -mondta ki leg főbb vágyamat.

- akkor az lesz.-jelentette ki anyum és apum is

- gyűrűt nézzétek? Kérdi anyu

- gyűrűt azt ma délután akartuk meg nézni.-mondta ki Matteo ami én egy kicsit meg lepődtem mert nem tudtam róla,hogy ezt tervezne .

-akkor ez is le tudvan

- KB hányan leszünk.-kérdezem

- mi úgy 300-at számoltunk. - mondta apum

- hát az én apám úgy 400-at mondott hogy ennyit számoltak össze.

- akkor az kb 700 fő az nem túl sok. -kérdezem mert ezt a létszámot egy kicsit sokallom

- kicsim ez nem túl sok ha a maffiába tartozol. -mondta apám.

-akkor rendben.

Meg beszélgetünk aztán már mentek is a hotelhez. Azért nem fogadtunk egy esküvő szervezőt mert anyum akarta meg szervezni mert azt mondta ,hogy ő bizony meg tudja csinálni.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Donde viven las historias. Descúbrelo ahora