55.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

384 14 2
                                    

Matteo szemszöge:

Ariana most a 8-dik hónapban van. Úgy tűnik minden a rendben van,vagyis mostanáig. Miután ki jöttünk az orvostól és ház felé indultunk egy fekete BMW-vel el kezdtek  minket üldözni es lőttek is ránk rendesen,és mivel a házunk a hegy tetején van így egy keskeny úton haladtunk le de sajnos aki üldözött minket neki szoritot a falnak így a kocsinak el  vesztette az egyensúlyt és fel borultunk.
Mikor ki nyitottam a szemem akkor csak fejel lefele láttam és nagyon fajt a fejem. Magam mellé pillantottam de ami ott fogadott az nem volt egy gyönyörű látvány. Ariana nem mozdult és a szeme is csukva volt én nagyon meg jedtem hogy talán el veszitem. De mivel észre vetem hogy üldöznek így szóltam a fiúknak hogy jöjjenek így most is itt vannak és hívtak már a mentőket is. Esküszöm minden egyes másodperc egy örökké valóságnak tűnt. 
10 vagy 20 perc múlva meg is jött a mentő. A mentősök ki emelték Arianat, csak nekik ne legyen semmi bajuk. Olyan hirtelen ért minket ez a baleset,engem is a kórházba szállítottak mert azért nekem is vannak sérüléseim. Mikor a mentős kocsi meg alt a magán korháznál mind a kettőnek be vittek Arianat egyből vittek fel a sürgősségire mert el kezdet romlani az állapota engem pedig csak per apró sérülések vannak rajtam így nekem nem kellet fel menjek a sürgősségi emeletre. Ez idő alatt engem el látak de nem nagyon bírták velem mert minden áron valami fejleményt akartam a feleségem és a gyerek állapotáról de senki nem mondott semmi .
Éppen most jött be egy orvos a kórteremembe.

-maga Matteo Rossi?-kérdezte az orvos és egy mappa szerű dolgot tartót a kezében.

-igen en vagyok azt meg tudhatom hogy van a feleségem és gyerekem felől valami eredményt?-kérdeztem kétségbeesetten meg nagyon nem fogtam fel mi történt csak annyi van még,hogy balesetünk volt.

-annyit árulhatok el uram hogy most van az életmentő műtéten mert sajnos nagyon sok sérülést szenvedett.-el van törve a jobb lába,a gerincénél is látunk valamit még meg várjuk a vér eredményt is.-sorolta fel a doki oh istenem szegény szerelmem bárcsak én lennék most ott nem pedig ő. Nem ezt érdemelné.

-oh istenem és baba?-kérdeztem rá egyből miután be fejezte a beszédét.

-hát sajnálattal közlöm hogy a.....

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Donde viven las historias. Descúbrelo ahora