Ariana szemszöge:
Mikor kész lettek a tetoválások. El indultam haza nem módom hogy nem fájt de ki lehetett bírni most adott egy kenőcsöt amivel majd be kell kenni meg ilyenek. A tetováló szalon tőlünk úgy 1 órára van így 1 óra kocsikázás után még is érkeztem haza. A kocsit le parkoltam a garázsba majd már mentem is fel a lépcsőn ami fel vezet a garázsból a házba. Mikor be léptem a nappaliba két kicsi aranyos kutya szaladott felém,én egyből le is gugoltam és meg simogatom őket.
-meg jöttem!-kiáltottam majd pár perc múlva meg is jelent az én szerelmem. Oda jött hozam meg ölelt és adót egy gyors szájra puszit. De mikor a keze a hátamhoz ért egy kicsit fel sziszentem mert még azért érzékeny a rész.
Ő csak kérdőn el távolodott majd kérdőn rám nézet.-Édes ugye nem csináltál egy tetoválást a hátadra?-kérdezte de én erre nem válaszoltam csak el kezdtem a szobámba menni oda is a fürdő felé vettem az irányt.-Baby kérlek válaszolj nem haragszom meg a oda csináltál egyet csak még szeretném nézni.-folytata és követett is engem én a fürdőbe mentem de túl gyors így simán utol ért így ő is be jött. Nem vagyok rá mérges csak egy kicsit húzom az ágyat. -Kincsem válaszolj szeretlek és nem haragszom rád baba kérlek nézzél rám.-folytata a könyörgést
-mi közöd van az én testemhez én azt csinálok vele amit akarok nem te mondod meg hogy mit csináljak vagy mit nem.-kezdtem bele egy nagyon jó szinjátékba. Ő erre a mondatomra el szomorodot.
-Ari mi történt már nem szeretsz vagy mi történt mivel bántottalak meg?-kérdezte és már nagyon úgy nézet rám hogy nagyot csalódott volt magára.
-Csak az agyadat akartam húzni te betűs nagyon szeretlek.-mondtam és oda mentem hozzá es az ajkaimat az ajkaira nyomtam és meg csókoltam.-szeretnéd látni a tetoválásokat?-kérdeztem mikor el váltunk egymástól.
-mi az hogy tetoválásokat? Többet is csinaltatal?-kérdezte én csak le vetem a pólóm és ekkor éle tárult a tetoválások.-azta baba ezek nagyon jók mondta a karomat nézve, én pedig meg fordultam és ekkor a hátamon lévő tetkomat is lássa meg.-ezek nem fájtak neked mert ez így egyszerre nagyon sok?-kérdezte.
-nem nagyon fájtak tudod nagyon jól hogy én jól bírom a fájdalmat.
-tudom de amúgy nagyon jók lettek.-mondta és meg csókolt a nyelve bejutást kért én pedig szívesen keg is adtam és most egy vad táncra hívta az enyémet is. -figyi amúgy így tetoválásokkal meg sexybb lettél és ez nagyon be jön.-mondta miután el váltunk és csak a néztünk egy más szemeiben csendesen.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romansa𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...