Ariana szemszöge:
Miután beszéltem Matteo-val gyorsan el kezdtem készülődni. Hát a ez a napom nagyon unalmas volt mert hát Matteo el volt menve dolgozni így engem egyedül hagyott ebben a nagy házban nem ez nem is ház ez inkább palota ,igen mi egy ekkora palotában élünk mi 4 vagy én még Matteo és két kutyus. Igen nem sokat meséltem Zeusz és Ares már nagyok olyan gyorsan növekednek. Már rengeteg dolgot meg tanítottam nekik. Na de mivel mondtam hogy nagyon unatkoztam így hát fel hívtam a tetkosomat hogy nem tudna nekem egy időpontot adni mert hát megint szeretnék egy új tetoválást, ez olyan mint a drog egyszer ki próbálod utána meg jobban szeretnéd és a végén már úgy vagy hogy nem tudsz le állni. Hála az égnek tudot nekem szorítani egy időpontot mert hát nagyon úgy tűnt hogy mindjárt tele van a naptárja a vendégekkel. Így hát két nap múlva megyek tetkoshoz és lesz még néhány tetkó, de mivel nekem és Matteo ugyan az a tetkosa így meg kérdeztem, hogy nem csinálná Matteonak is egyet persze én választom ki,hogy mit vagyis mivel nekem egyik hobbim a rajzolás így már egy hete csak egy rajzon járt a fejem és meg is valósítottam csak már annyi kell, hogy valakinek fel varni. Na de vissza terve a mai naphoz válaszak valami szép és csinos ruhát mert hát azt mondta, hogy el vissza de csak úgy, hogy utána el megyünk egyet egy étterembe vacsizni.
Eme ruhára eset a választásom amit a körmösömnel fogok fel venni mert nem szeretném ebben a ruhában végig ülni azt az időt. Ami ebben a ruhában lehet nem lenne kényelmes. Így hát választottam egy kényelmes szetet amiben el megyek a körmösömhőz és végig tudom ülni azt az időt.
Amúgy hozam képest elég gyorsan kész lettem ,meg is halottam hogy meg jot a férjem így fel kaptam a csere ruhám a csere cipőm és a kis fekete táskám és már mentem is ki a kocsihoz .Miután sikeresen be raktam a ruhám és cipőm én is be ültem az anyósülésre.
-szia mackom!-köszöntem egy csók kíséretében a férjem.
-hello Baby!-köszönt aval a tipik mosolyával amivel szokott engem le venni a lábamról. -annyira hiányoztál már nekem édesem. -mondta és meg csókolta a kéz fejem .-ba de szerelmem miért nem veted fel az a ruhát amit át küldtél nekem hogy az veszed fel?-kérdezte egy egyik szemöldökét fel vonva.
-tudod nem nagyon kényelmes abban a ruhában két vagy három óra hoszzát végig ülni így hát majd ott miutan kész lesz a körmöm át öltözők. Így nekem is jobb.-feleltem ő erre bólintott és el is indultunk a kocsival a körmösömhőz.
ESTÁS LEYENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...