Idő ugrás
Arian szemszöge:
Most szeptemberben járunk vagyis 8 hónapos terhes vagyok, és akkor mint egy bálna. Már nagyon nehézkes a mozgás, a cipőmet már fel se tudom húzni így drága szerelmem segít ebben. Hála neki már nem fenyegeti senki a családunkat mert ő el intézte szó szerint ezt mondta. Ma kell menjünk a a doktornőhoz. Ja és még amit nem szeretek ebben a 2 hónapban azt hogy nem tudok sehogyan se jól aludni, mert én mivel a hasamon szeretek leginkább aludni így már nagyon hiányzik de nem csak ez a problémám a drága fiúnk egy folytaba mozgolodik. Na és kábé 1 percenként kell ki menjek a mosdóba nem tudom hogy foci labdának nézi a hólyagomat de lehet. Na de minden percét élvezem azért most már lehet érezni ha meg rúg amit az apja nagy élvezettel szereti nézni de van olyan is mikor a lába szó szerint ki rajzolódik akkorát rúg. Már a roszullétek is elmúltak csak ritkán van mikor egy egy ételnek az illatát meg érzem és azt éppen nem bírom. Matteo is visszább vett a munkából így több időt tölt el velünk amit én nagyon is ki szeretek használni hihihi. Na ennyit meséltem most térjünk a jelenbe amikor éppen az orvoshoz tartunk.
-olyan gyönyörű vagy Amore mio (Szerelmem)-mondta Matteo en pedig nagyon el pirultam, még valami a hangulatokat kapcsolatban ami még mindig instabil.- ma non resta molto e possiamo tenere il nostro bambino tra le mani.(de már nincs sok hátra és a kezünkben tarthatjuk a babánkat.)-mondta olaszul ja igen már meg értem az olasz nyelvet de nem nagyon tudok még beszélni. Csak pár mondtatot.
-sì, non vedo l'ora, tesoro
(igen, alig várom, drágám)-mondtam én is. Majd már meg is érkeztünk a magán rendelőbe. Meg igaz hogy kell várjuk mert Matteo nagyon sietett hogy időben ide érjünk. Majd be mentünk úgy 5 perc várakozás után-jó napot doktornő!-köszönt Matteo majd helyet foglaltunk a székekre.
-szép napot!-mondta a doktornő.-Ariana hogy érzed magad?-kérdezte.
-tudja doktornő a fáradságot le számítva jól érzem magam.-válaszoltam neki ő pedig mint már meg szoktam le írja az aktámba.
-hát igen ez is vele jár és be tartotta azt amire kértem,hogy ebben az utolsó két hónapban pihenjen többet és ne legyen stressznek ki téve.-mondta azokat a dolgokat amiket úgy kb. 3 hónappal ezelőtt is el mondta.
-igen persze doktornő.-mondtam
-hát akkor rendben gyeretek nézünk meg a babát.-mondta a doktornő és az ágy felé mentünk én fel feküdtem és a pólomat fenéb húztam és nadrágomat egy kicsit lennéb.
Majd már tett is egy kis zselés kenőcsöt a pocakomra és már az ultrahang gép monitorrán ott volt a mi kis fiúnk már most nagyon szép.-látják megint nőt egy picit és mintha most mosolyogna is látják?-kérdezte a doktornő
-igen.-modtuk majdnem egyszerre Matteoval.
-minden a legnagyobb rendben van még lehet nyugodni.-mondta a doktornő. -szépen növekedik és most már biztos vagyok a születési dátum kapcsán ami 25 október 2024 amit mondta a leg elején és de modnta akkor, hogy ez még nem biztos de most már az.-mondta a doktornő mi majd meg kaptunk a szokásos ultrahang képeket és ezek után el köszöntünk és haza is mentünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romansa𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...