56.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

324 13 2
                                    

Matteo szemszöge:

-oh istenem és baba?-kérdeztem rá egyből miután be fejezte a beszédét.

-hát sajnálattal közlöm hogy a baba életét nem tudtuk meg menteni nagyon sajnálom.-mondta a doki miközben meg fogta a vállamat együttérzés gyanánt.

-Oh édes istenem.-csak ennyit tudtam mondani és azal ki tört belőlem a sírás ez nem történt volna meg ha jobban vigyáztam volna rájuk, csak én lehetek a hibás.

-őszinte részvétem.-mondta a doki és azzal el is mentem én még le ültem egy székre nagyon össze vagyok törve.
El tel megint egy óra már a családom és Ariana családja is itt van. És csak várjuk a további fejleményeket. De az egész család össze van törve, hogy meg halt a baba. Egyszer a doki jön felénk mi pedig egyből fel álltunk Ariana anyukája pedig oda szaladt.

-doktor úr mondja ,hogy van a lányom?-kérdezte Emily a doktor egyet sohajtot na ne ne azt mondja amire én gondolok majd így szólt.

-túl van a műtéten és stabil az állapota de még az intenzív osztályon lesz megfigyelés alatt hogy meg véletlenül se romoljon az állapota.-mivel hamar észre vettük,hogy a babának nincs szív hangja és meg halt így gyorsan tudtuk cselekedni és így hamar ki vettük a babát így nem léptek semmi más komplikációk.-mondta az orvos de én csak arra tudtam gondolni,hogy a feleségem minél hamarabb meggyógyuljon na meg persze arra is gondoltam hogy meg halt a közös gyerekük.-meg altatás alatt van és csak akkor lehet őt meg látogatni mikor ki kerül az intenzív osztályról.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Donde viven las historias. Descúbrelo ahora