Ariana szemszöge:
Hát ez a bál valami fantasztikus most is ki te magáért az anyám. Az ilyen bálokat mindig az anyám szervezi. Na de mind1 is. Egyszer csak jön felénk 2 férfi az egyik kb apumnál 5 évvel lehet idősebb,a másik nálam tán 4 évvel lehet csak idősebb. A két férfi is maffiának a tagja. A legkisebbet Paolonak hívják és a fiatalabbikat pedig Matteo. Matteo lesz a vőlegényem majd pedig a férjem. Hát mit ne mondjak nagyon jó képű. Lehet,hogy nem is lesz annyira rosz ez a házasság. Most itt áll előttem mert a szüleink magunkra hagytak,hogy egy kicsit ismerkedjünk.
- szia Matteo Rossi vagyok 23 éves. - kezdte ő az ismerkedest.
- szia az en nevemet már tudod. Én 19 éves vagyok.
- örvendek hogy meg ismertelek.-mondta kedvesen és egy ezer vatos mosoly kíséretében.
- Ha meg szabad kérdeznem, hogy mivel foglalkozol?-mondtam kicsit félénken
- persze 1 hónap múlva átveszem apától az olasz maffiát.-mondta mire én egy kicsit el gondolkoztam
- te Olaszországban születtél ?- kérdeztem
- igen, meg tudhatom hogy van valami hobbija?-kérdezte
- igen lehet ,hogy furán fog hangzani de szoktam boxolni de a kedvencem a motorozás.
- hűha ez nem semmi.-mondta kicsit meg lepve.
- meg kérdezem, hogy te tudsz olaszul?-kérdeztem mert ez nagyon érdekelt.
- igen mert ez az anyanyelvem és ezt tanították meg nekem kis korom óta és az apám mikor csak ketten vagyunk akkor csak olaszul beszél velem.- monta Matteo .
- azta és mondasz valamit olaszul?- kértem szépen.
- persze mit mondjak mit szeretnél olaszul hallani?
- bármi lehet
-sei bellissima, principessa.-mondta
- és ez mit jelent? -kérdeztem
- meg nem árulom el.- mondta
- de kérlek. - kérleltem tovább
-nem .-zárta le ennyivel
ESTÁS LEYENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...