Ariana szemszöge:
Reggelit csinált nekem ami mellesleg nagyon finom volt na ezért is meg fogom tartania. A reggeli után néztünk egy filmet majd pedig úgy döntöttünk, hogy le megyünk egy kicsit fürdeni így hát el mentünk készülődni. Így hát a bőröndökben kezdtem keresgélni egy fürdő ruhát végül csak még kaptam azt a darabot amit fel akartam venni.
Ezt fürdőruhát választottam miután fel vettem meg fogtam a törölközőt és ki léptem a fürdőből. Mikor ki léptem egyből Matteo tetőtől talpig végig mert majd úgy nézet mintha fel akarna falni a szemeivel.
-tetszik?-kérdezem mire ő közelebb jött majd meg pörgetet majd egy mosollyal.
-Hát Baby nagyon szép vagy benne de enélkül is nagyon szép vagy de inkább menjünk mielőtt itt helyben magamévá tennélek.-mondta en pedig el pirultam.
-jaj drágám majd később most fürdeni megyünk. -mondtam olyan édesen mint mert tudom,hogy ő imádja mikor ilyen vagyok
- hát rendben menjünk.-modta és el indultunk kézen fogva.
Mikor meg érkeztünk én egy napágyra feküdtem míg a szerelmem el men egyet úszni.
Én inkább még barnitotam magam lehet el is aludtam egy kicsit mert arra lettem figyelmes hogy hirtelen Matteo fel kapot menyasszony pózba és el kezdett velem együtt futni a víz felé.-Matteo ne hogy bele dobj a vízbe mert meg bánod!-mondtam egy kicsit idegesen mert nem akartam hogy a hajam vízes legyen.
-na de drágám nem hagyhatóm, hogy csak ott feküdj a napágyon mikor ilyen jó a víz. -mondta egy nagy mosollyal mikor pedig be fejezte a mondatot bele dobott a vízbe. Én, hogy vissza vágjak úgy csináltam mintha nem tudnék úszni. Ekkor hirtelen mintha észbe kapott volna a után ered, hogy meg mentsen de én ekkor el úsztam a másik irányba.
-Ne merj megegyszer így még jeszteni azt hittem, hogy nem tudsz úszni,nagyon meg jedtem.-mondta en pedig el kezdtem felé úszni mikor el jutottam hozzá a labaimmal át karoltam a derekát és hogy ki engeszteljem meg csókoltam amit ő viszonzot is.
- csak meg akartalak viccelni.-mondtam ártatlanul. Meg egy kicsit maradtunk meg néztük a naplementét aztán vissza jöttünk a házba.
ESTÁS LEYENDO
𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪
Romance𝐴𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑣𝑎𝑔𝑦𝑜𝑘 19 𝑒́𝑣𝑒𝑠. 𝐴𝑧 𝑎𝑝𝑎́𝑚 𝑎 𝐿𝑜𝑠 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑠-𝑖 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘.𝐸́𝑛 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑟𝑎 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑙𝑒𝑒𝑛𝑑ő 𝑜𝑙𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎 𝑓ő𝑛𝑜̈𝑘ℎ𝑜̈𝑧.𝐻𝑎 𝑘𝑖𝑣𝑎́𝑛𝑐𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑔...