18.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

857 26 0
                                    

Ariana szemszöge:

Meg is érkeztünk a kávézóhóz.
Kis is kértük a kávékat én egy Latte Macchiatot és anyu egy sima Lattet.
Amíg vártuk, hogy ki hozzák a kávét addig beszélgetünk.

-kislányom kerdezhetek valamit.-mondta anyum de mielőtt folytathata volna meg jött a rendelésünk.

-persze anya.-mondtam és közbe el kezdtük inni a kávéinkat.

-na szóval hogy álltok a gyerek projektel mert már nagyon szeretnénk egy unokát ?-kérdezte mire en félre nyeltem a kávét.

-na de anya.-szidtam le mert nem csak mi vagyunk a kavezoban.

-semmi anya,vagy ti meg nem is?.-kérdezte az anyám mire en kezdtem fel venni a paradicsom árnyalatait.

-ne már anya de most miért jön ez ide?-kérdezem

- azért jön ez ide mert már szeretnék egy unokát, szerintem meg Matteo is egy gyereket szeretne.-mondta anyám egy mosoly kíséretében.

-nem tudom anya erről még nem beszéltünk meg amúgy se nem csináltuk a tudod mit.-mondtam az anyámnak ami annyira kínos volt számomra miért kell most erről beszélni nem értem.

-de tudod kislányom a maffiánál úgy működik, hogy miután meg volt az eljegyzés ti tejesititek a kötelességetek. Ami azt jelenti hogy rajta vagytok a gyerek projekten.

-hogy mi van?-akadtam ki nem hiszem el és én erről vajonmiertem tudtam.

-na de hagyjuk is ne roncsuk el a napot.-terelte a témát anyám és hagy annyiban a dolgot. De az en agyam csak ezen katogot.

A nap további része nagyon is jól telt teljesen ki kapcsolodtam. De azért nem feledkeztem meg arról amit anyám mondott.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Onde histórias criam vida. Descubra agora