43.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

464 18 4
                                    

Ariana szemszöge:

Öt nap telt el a bál óta most februárban járunk közeleg Matteo születésnapja. De nem csak ez van hanem úgy kb 5 napja késik most éppen egy patikába tartók hogy be szerezek egy terhességi tesztet biztos ami biztos. Tőlünk amúgy kicsit messze van a patika így egy kicsit kocsikázok is. Nem mondtam senkinek semmit mert ha terhes is vagyok akkor egy meglepetés szeretnék tervezni Matteonak és az egész családnak. Meg érkeztem a patikákba meg is vetem a terhességi teszteket majd rohantam is haza hogy minél hamarabb meg tudjam csinálni a teszteket. De mire haza értem nem tudtam azonnal meg csinálni a teszteket mert itthon volt Matteo. Így szépen el kell raktam a teszteket ahol nem nagy valószínűség, hogy meg találja. Mikor be mentem a házba Matteo a dolgozó szobába volt, de a kutyusok észre vettek és felém rohantak. Meg simiztem őket majd fel mentem az emeletere és el dugtam a teszteket. Mikor el dugtam akkor át mentem a dolgozó szobába, hogy meg nézem mit csinál az én férjem. Mikor az ajtóhoz mentem kopogtat majd Mikor meg halottam hogy gyere be nyitottam. Matteo a dolgozo asztalánál ült és egy csomó papír munka volt előtte.

-szia!-köszöntem és oda sétáltam mellé.

-hello baby!-köszönt és közben az ölébe ültetett így az egyik kezemel a tarkoját simogatam.-hol voltál?-kérdezte

-csak egyet kocsikáztam mert unatkoztam.-mondtam a válsz persze nem az igazat. -te nem mentél be a céghez vagy a kluba?-kérdeztem mert mintha tegnap említett volna hogy be kell nézzen a kluba vagy a céghez.

-de be kell menjek az egyik kluba mert éppen most hozták valami ital szállítmányt amit át kell vegyek így hogy mondod el kell menjek baba.-mondta és közben fel is alt de nem engedte el a derekam.-meg leszel addig amíg jövök?-kérdezte.

-persze nyugodtan menj addig meg leszek Zeuszal és Aresal.- mondtam ő meg adót egy csókot majd el is ment meg vártam míg el megy a kocsival a birtokrol és csak az után kezdtem neki a dolgomnak. Be mentem a fürdőbe és meg kerestem a tezstet és meg is csináltam kettőt meg vártam míg ki mutatja az eredményt de míg vártam addig a körmömet le rágtam idegesegembe. Igen ilyen vagyok mikor ideges vagy izgatot vagy türelmetlen. A teszten 2 percet írt hogy addig kell várni és az után már ki mutatja az eredményt. Mikor le járt az idő oda néztem fel szemmel a tesztekre de meg dermedtem és csak sírni tudtam .A teszteknek az eredmény amit mutatót az.....

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Onde histórias criam vida. Descubra agora