~3~

579 11 0
                                    

Môj učiteľ matematiky.

°chceli ste niečo? Pán učiteľ.
- len som sa chcel opýtať,či príde vaša mama na rodičovské. Podpísať nejaké papiere ohľadne vášho nastúpenia.
° Asi to príde podpísať až po rodičovskom,pretože išla na dva týždne na pracovnú cestu.

Veľa času s ňou netrávím,pretože stále pracuje. A na mňa si čas nájdem málokedy.
Ale keď už čas mala využili sme ho naplno. Nakupovali sme, išli sme na vlasy a nechty...

- tak jej odkážte že keď sa vráti zo služobnej cesty, nech sa tu zastaví.
°Odkážem. Dovidenia.

Pred dverami som si všimla Izi, ako netrpezlivo na mňa čaká.

- Dnes je párty a ty ideš so mnou!
Začala Izi
°Ja neviem či mám dnes čas.

Mám čas,ale snažila som sa z toho vykrútiť. Za prvé sa mi nechce, za druhé moc nemusím párty a za tretie na párty som bola iba raz.

,,Máš čas, a ak nemáš, tak si ho urobíš.''

Vedela som že vykrúcať sa z toho nemá zmysel,lebo keď si Izabell dá niečo do hlavy, tak to tak aj bude.

,,Dobre, ale pomôžeš mi niečo vybrať na seba."
,,Jasnééé. Ináč by si tam prišla celá zahalená, ako mníška. "

Nad jej poznámkou som sa iba pousmiala aj keď to pravda rozhodne nebola! a potom dodala.

,,Prídem k tebe o 19:00 tak ahoj" a už jej nebolo.

(221slov✨)

Bude to láska?Where stories live. Discover now