~33~ Koniec ❤️

335 9 3
                                    

Bol druhý deň. Vedela som že príde, sám to povedal. Bola som doma sama s Peytonom. Marcus bol v práci.

Bolo toho na mňa veľa. Keď je toho veľa odpadnem. Ale moje tabletky mi pomáhajú a odpadávanie je zriedkavé.

Namiesto toho som začala utekať.
Keď sa to všetko na mňa zosypalo utekám. Od problémov,od všetkého. Nechcela som to riešiť a najľahšie bolo utiecť než sa tomu postaviť čelom.

No teraz to bol útek. V mojej hlave preplo a vedela som že musím ísť. Hneď. Zbalila som kufor so všetkými vecmi zobrala Peytona a nastúpila na lietadlo.

Napísala som dva listy jeden pre Marca a druhy pre Marcusa.

Marcus:ani si nevieš predstaviť čo pre mňa znamenáš. Urobil si pre mňa všetko. Bol si dobrým kamarátom a zároveň aj priateľom. Zobrať si cudzie dieťa na plecia by nedokázal každý. No niesom pre teba ta pravá. Som troska.

Na srdci modriny a
na perách lesk a
tvoje pohyby ich
nechám sa viesť.

Mám na srdci toľko modrín že už sa ich nepodarí zahojiť. Vždy príde nová a ja mam znovu chuť utiecť.

Odchádzam preto,pretože si zaslúžiš niekoho lepšieho,ako som ja.
Prosím,nehľadaj ma. Išla som ďaleko.

Vždy budem utekať. Som ako vták. Stále musím lietať a mať rozprestreté krídla. Byť slobodná.
Viem že by si mi dal slobody koľko len chcem,ale ty môžeš mať viac.

Druhý list daj Marcovi.
ľúbim ťa vždy budem,ale Marca  milujem.
Je mi ľúto že som ti nemohla dať to,čo si chcel,ale teraz môžeš začať odznova.
Možno sa raz zastavím. Ak ťa nájdem.

******

Marco: Prepáč. Musela som. Život tu ma dusil. Potrebujem voľnosť. Nemôžem tu ostať. Idem ďaleko. Prosím nehľadaj ma. Máš dcéru a jej matka môže byť rada že ma za otca pre svoje dieťa teba.
A ja sa obetujem aby si bol šťastný.
Milujem ťa. Vždy som ta milovala.
Snažila som sa milovať aj Marcusa,ale srdcu nerozkážeš.
Ľúbiť a milovať je dosť veľký rozdiel,a to som zistila až teraz,keď vás opúšťam.

Neopätovaná láska
odvráti cit,žiť pre
lásku to nieje správne.
Zíde mi z očí zíde zmysle
nanana....

Raz na mňa zabudneš,zídem z očí zídem z mysle.
Ja ťa budem vždy milovať a to sa nezmení .
Nikto nebude,ako ty.
Možno sa raz stretneme,ale do vtedy ma nechaj.

Chcela som aby to bola láska.
Chcela som to tak veľmi až som ublížila ľuďom ktorým som nechcela.
Chcela som ťa ľúbiť,ale moje srdce to nedokáže.
Nikto ma nemôže pochopiť,lebo som v tom tak namocená že mi nejde pomôcť.
Nechcem aby ste sa trápili.
Život je krátky,aby si si ho neužil.
Nenechaj to zájsť tak ďaleko ako ja.

Kedy som nemohla dýchať
Nemohla žiť
Všetko má to zožiera z vnútra.

Niekedy som ani žiť už nechcela. Nestala som o taký život. Bolo mi všetko jedno.

V našom prípade to láska nebude.
Bude to len moje zlomené srdce čo ti po mne ostane.

The end

Bude to láska?Onde histórias criam vida. Descubra agora