,,Tak kam ideme?"
,,Nebuď taká zvedavá za chvíľu sa to dozvieš."
Po asi dvadsiatych minútach čo sme sa prechádzali nádhernými uličkami sme zišli dole schodmi a ocitli sa na nádhernej pláží.
,,Kde to sme?"
,,Na mojej súkromnej pláži"
,,Ty máš súkromnú pláž?"
Ostala som tam stáť s otvorenou pusou a hľadela na krásne tyrkysové more.,,Poď" Chytil ma za ruku a začal utekať.
Potom zastavil a začal si dávať dole nohavice.,,Čo to robíš?"
,,Ideme si zaplávať"
,,Ako to že ideme?"
No keď bol vyzlečený a stál predomnou iba v boxerkach. Podišiel ku mne a začal mi dávať dole tričko.
,,Dobre,dobre. Zvládnem to aj sama."
***
Voda bola tepla a bolo to tu nádherné.
Zjavil sa pri mne Marco a chytil ma za boky.,,Tak,ako sa ti tu páči principessa."
,,Veľmi. Ďakujem."
,,A za čo."
,,Za krásny strávený deň."
,,Nehovor o tom,ako by to mal byť náš posledný deň."
Keď to povedal sklopila som hlavu dole. Plán nevyšiel. Nedostala som sa do jeho vili. No za posledných pár hodín mi s ním bolo tak dobre.
No vedela som že toto musí prestať.
Marcus by ma zabil.Chytil ma za bradu a zdvihol mi tvár.
Ja som sa pozrela do tých tak nádherné smaragdových očí. Mala som pocit,ako keby vydel v mojich očiach všetko čo sa mi deje v hlave.
No v jeho očiach som nevidela nič.
Akoby dokázal skryť všetky pocity a emócie a nedať ich najavo. Bol neprečítatelný. A to ma desilo.
Desilo ma to že som tak predvidateľná.
Mia schop sa,nahoď tvár bez citu,a emócii celý plán sa podarí.,,Že to nieje náš posledný deň?"
Neodpovedala som mu.
Dala som mu dole ruky z mojich bokov a zamierila ku brehu.Čo mu mam povedať ,,Vieš Marco môj plán bol sa dostať k tebe do vili. Marcus by sa potom nepozorovane dostal do vili a ja som ťa mala zabávať?
Lenže je mi s tebou tak dobre. Nechcem aby to bolo posledné stretnutie,ale to bude najlepšie pre nás oboch. Nič nebolo plánované,ani to,že sa s tebou vyspím."Bože čo som to sakra spravila.?On začal plávať za mnou.
Prišla som na breh a začala sa obliekať.
Marco mi vytrhol tričko z rúk.,,Povedz mi čo sa deje"
,,Odchádzam. Daj mi to tričko."
,,Nie nedám. Nikam ťa nepustím!"
,,A to už prečo. Niesom tvoj majetok."
,,Ak mi povieš že sa nevidíme naposledy,tak ťa nechám ísť"
Nebudem mu klamať. Jednoducho som sa otočila na päta a začala utekať.
Utekala som hore schodami preč od pláže. Iba v podprsenke.Zobrala som si mobil z vačku a vytočila číslo.
,,Prosím?"
,,Ahoj prídeš po mňa"
,,Jasné kde si."
,,Pošlem ti polohu."
(447slov✨)
STAI LEGGENDO
Bude to láska?
Storie d'amore,,Prečo si ma v tom bare zachránil? Prečo sa o mňa staráš? pomáhaš mi?. Prečo mi nedáš pokoj."! To už som na neho kričala,a búchala ho do hrude. Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza. Už som nevládala. Ničomu som nerozumela. Bola som na dne. On i...