Pohľad Marcusa:
Ráno som sa zobudil a ona sladko spala. Vyzerala tak nádherne.
Pomaly, a potichu som sa zdvihol a rozhodol som sa, že jej pripravím raňajky.Keď boli raňajky pripravené, doniesol som ich do spálne. Položil na stôl,a ľahol som si vedľa nej.
Nechcel som ju budiť,keď tak sladko spala.Otvoril som mobil a prečítal si správy,ktoré mi za tu dobu prišli.
Boli to vedšinou správy o práci, tak som na to odpísal. A vypol mobil.A potom sa pomrvila a začala Pomaly otvárať oči.
Odložil som mobil a usmial sa na ňu.,,Dobré ráno"
,,Dobré" odpovedala rozospatým hlasom.
,,Urobil som ti raňajky,tak sa najedz, a pôjdeme ku doktorovi."
,,Ale to tam pôjdem takto?" ukázala na svoje krátke čierne šaty. Pri ceste ku stolu s raňajkami.
,,Môžeš si požičať moje oblečenie,ak chceš"
,,To tiež nebudem pred doktorom vyzerať bohvie ako,ale lepšie než byť v tomto oblečení celé dni"
Pripravil som jej palacinky z nutelou a jahodami.
Pretože tým sa nedá nič pokaziť, a za druhe nič iné,ako palacinky neviem.Medzičasom, ako Mia jedla som sa prezliekol.
Pohľad Mie:
Marcus sa išiel prezliecť do kúpeľne a ja som si zatiaľ vychutnávala svoje raňajky.
Keď som dojedla akurát vyšiel z kúpeľne.
Mal oblečené čierne tepláky, a biele tričko, ktoré mal obtiahnuté, a tak mu bolo vidno spod trička presvitať tehličky.
Jemne vlnité vlasy mu padali do očí, a vyzeral tak dobre...Všetko čo mi ukazoval,mi bolo veľké a tak som išla do jeho šatníka ja, a vymislela že si dám jeho čierne tričko, ktoré mi bolo dlhé až po kolená a okolo pása som si dala jeho obyčajný čierny opasok.
Vyšla som zo šatníka a celú si ma prezrel.
Jemne sa usmial.
Len som sa nad tým pousmiala.
a už sme nasadali do auta.Už som neodpadla, za čo som bola rada, ale aj tak si nemyslím že je to také vážne, aby som išla ku doktorovi.
Doktor mi urobil všelijaké vyšetrenia, a povedal že sa zajtra mame zastaviť, keď prídu výsledky.
(341 slov✨)
YOU ARE READING
Bude to láska?
Romance,,Prečo si ma v tom bare zachránil? Prečo sa o mňa staráš? pomáhaš mi?. Prečo mi nedáš pokoj."! To už som na neho kričala,a búchala ho do hrude. Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza. Už som nevládala. Ničomu som nerozumela. Bola som na dne. On i...