Už niekoľko dní som z auta pozoroval byt v ktorom pravdepodobne býva.
Raz som sa už konečne odvážil ísť,ale keď som stál pred vchodovými dvermi od jej bytu bolo ťažké zaklopať.
Chcel som. Ale nedalo sa.A tak som každý deň po práci pozeral do okien či ju náhodou v jednom z nich nezazriem.
A dnes...som ju prvýkrát videl. Od nášho posledného stretnutia.
Išla s Paytonom pravdepodobne zo škôlky a ona stála pred dverami a snažila sa vyloviť zo svojej kabelky kľúče zatiaľ čo Pay čakal a lízal zmrzlinu.Vedel som ,že buď teraz alebo nikdy.Otvoril som dvere od auta a začal k nej
kráčať.
No v polke cesty som sa zastavil.
Prišiel k nej nejaký chalan a....Ostal som stať ako obarený. Poznal som toho chalana až príliš dobre.
Bol to Mathias.
Mia medzičasom našla kľúče a pozvala ho dnu. A ja som ostal stať uprostred cesty ako najväčší idiot.Mia
Marco sa od nášho posledného rozhovoru neukázal.
Čakala som ho. Myslela som že príde ak nie kôli mne,tak kôli synovi.
Možno som sa nikdy nemala vracať pretože takto som ublížila iba sebe.Pay bol zlatý. Mal na sebe biele tričko s modrou loďkou a v ruke držal zmrzlinu.
Samozrejme na jeho chrbte nemohla chýbať korytnačka. Vo svojom rupsaku nosil všetky hračky.Zastavili sme pred vchodom a ja som sa snažila nájsť kľúč aby som mohla otvoriť dvere keď v tom sa pred nami objavil Mathias.
Párkrát sme si napísali... ale nič vážne pretože viem že ma miloval a že som mu ublížila. Ale teraz ma priateľku! volá sa stefany a veľmi mu to prajem!
Pre mňa nikdy nebol niekým viac...
Bol to môj kamarát ktorého som si obľúbila, ale nebol to Marco...Dnes sme sa dohodli že sa stretneme. Nechcela som o naše kamarátstvo prísť.
Mala som ho veľmi rada a istý čas bol aj s paytonom a veľakrát mi písal že mu chýba...,,Už v správach som ti písal že zabudnime na minulosť. Si osoba o ktorú by som nechcel prísť znova."
,,Chcela som ti to vysvetliť. To prečo som odišla. Vieš ja som nebola dobrá ani pre jedného zvás" vedel že rozprávam o Marcovi
,,Bola som nikým a bola som mladá a nechápala som že niekto ako ty by mohol mať o mňa záujem. Ale vždy som ťa mala rada iba ako kamaráta. Ja viem mohla som sa tomu postaviť čelom lenže namiesto toho som utiekla. Je mi to ľúto a dúfam že budeš šťastný"
,,Mia nemusíš mi to vravieť. Viem že si ma nikdy nemilovala. Milovala si jeho a stále miluješ a tvoje oči to priam kričia.
Chcel som aby si sa tak pozerala na mňa lenže to sa nikdy nestalo.,,Prepáč mi to. Veľmi ma to mrzí"
,, Nevyčítam ti to. Pretože vďaka tomu som našiel ženu svojho života ktorú milujem."
,,Som šťastná že si šťastný. Zaslúžiš si to najviac."
,,Tak čo už si zahájila plán získať Marca späť? Aj keď stále neviem čo sa ti na ňom páči"
Obaja sme sa začali smiať. Získam ho nazad. Nech to stojí čo to stojí pretože je môj a vždy aj bol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bude to láska?
Romantizm,,Prečo si ma v tom bare zachránil? Prečo sa o mňa staráš? pomáhaš mi?. Prečo mi nedáš pokoj."! To už som na neho kričala,a búchala ho do hrude. Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza. Už som nevládala. Ničomu som nerozumela. Bola som na dne. On i...