Marcusov pohľad
Vydel som ju vychádzať z baru.
Pochopil som že asi plán nevyšiel a rozhodol som sa ísť za ňou, keď sa za jej chrbtom objavil on.Rozhadovala rukami všade naokolo.
Vedel som že nie je opýta,ale chcela aby si to myslel.
Niečo mu pošepkala do ucha a on ju chytil na ruky a niesol niekde preč.Toto sa mi nepáči. Prečo som tam poslal Miu? Prečo som ju takto ohrozil?
Najhoršie na tom celom bolo že hra sa začala a ja som už nemohol vycúvať.
Pohľad Mie
Mierne som sa zatackala, aby to vyzeralo že som opitá a začala rozhadovať rukami. Naklonila sa k jeho uchu.
,,Bolia ma nohyyy" povedala som trochu pripito.
Neklamala som ho. Koho bol nápad si zobrať tak vysoké štekle? No môj rozhodne nie.
Nadvihol obočie a vydela som že nad niečím premýšľa.
Jemne strnisko nádherné vlasy a tie oči...
Prečo som pri ňom až tak blízko?
A prečo na neho tak zazerám?Urobil niečo čo som nečakala.
Vážne ma cudí človek nesie na rukách niekde bohvie kam a ja som sa nechala?
To mi nejako nevychádza.
Asi mi neuveríte, ale v jeho prítomnosti som sa cítila až moc dobre. Možno to bolo tým alkoholom. Netuším.Čo to trepeš Mia mala si jeden pohárik.
Ach. Ja raz to svoje podvedomie zabijem.Obmotala som ruky okolo jeho krku a on sa na mňa pozrel a usmial sa?
Ja sa tu snáď roztopím.Neroztopíš čo si zmrzlina? Aby si sa tu roztapala?
Akože ja mám najlepšie podvedomie,až to nedávam.
,,Kam ideme?"
,,Do hradu principessa" A na jeho tvári sa objavil pobavený úsmev.
On sa smeje? Veď teba to prejde.
Je ten hrad jeho vila? Ak áno tak to bolo ľahšie než som čakala.
A počkať počkať. Prečo ma všedci volajú princezná?
Najskôr Marcus a teraz tenton?
Pff že principessa
Je talian, ale rozprávať po Taliansky by nemusel či?,,Ako sa vlastne voláš?"
Opýtala som sa skôr než by som trepla nejakú blbosť za ktorú by som doplatila.,,Marco teší ma"
Môže byť ešte viac skvelý?
Nie nemyslím si.Až teraz som sa prebrala z tranzu. Marco ma oprel o stenu, aby som nespadla a vo vačku sa snažil vyloviť kľúče.
No keďže na chodbe nesvietilo svetlo nevedel trafiť kľúč do zámku.Preto som mu chytila ruku a druhou som mu zobrala kľúč.
Na prvý krát som sa trafila a v duchu som si potľapkala po ramene. No som to ja ale šikovnáVošli sme do bytu. Určite to nebola tá vila.
Takže plán nevišiel.Najhoršie na tom bolo to že sedím na gauči čakám kým Marco prípravy kávu, ale potom čo?
Prečo ma tu zobral.Som sama v byte s jedným s najvedšich talianskych mafiánov vôbec.
Čo chce so mnou robiť?
Tento plán sa vymika z kontroly.(464slov✨)
YOU ARE READING
Bude to láska?
Romance,,Prečo si ma v tom bare zachránil? Prečo sa o mňa staráš? pomáhaš mi?. Prečo mi nedáš pokoj."! To už som na neho kričala,a búchala ho do hrude. Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza. Už som nevládala. Ničomu som nerozumela. Bola som na dne. On i...