Keramika.

116 5 1
                                    

Áno tu sranda skončila. Ako som mohla povedať že mi nejde keramika a chcela by som sa to naučiť ?
Vážne Mia?
Áno,chcela som sedieť za tým hrnčiarským kruhom a modelovať niečo z hliny.
Lenže som si nepredstavovala že to bude teraz.

,,Pôjde ti to skvelo. Nepochybujem o tom."
,,To si ma ešte nevidel v akcii. Pri najlepšiom trafím tou hlinou niekoho do oka"
Max sa úprimne zasmial. Jeho jemne vlnité čierne vlasy ktoré boli čierne ako noc v pološere vynikali.

Sadli sme si za hrnčiarsky kruh. Max si sadol za mňa a pomaly zo zadu dal ruky predomňa a začali sme modelovať.

Jeho ruky boli teplé. A na mojom odhalenom boku som aj cez taký malí kúsok bez látky cítila to teplo.

Bolo to príjemné. Lenže to teplo pominulo keď sa odtiahol, postavil a pozrel na dielo ktoré som držala v ruke.

,,Vravel som že máš talent"
Pozrela som sa na neho a potom späť na naše "dielo" či vidíme to isté.

,,Mal to byť hrnček a nie miska z vlnkami"

,,Ber to pozitívne. Môže to byť hrnček,miska ale aj popolník a pomedzi tie vlnovky môžeš..."
Hodila som do neho handu.
,,Haha pochopila som"
,,Máš talent čo ti poviem"
,,Máš pravdu koľko ľudí dokáže urobiť 3v1?"
,,Bude to miska na kľúče a keď prídeš uvidíš ju na chodbe."
,,Takže sa ešte uvidíme?"
,,Prepáč ja... možno sa už vidieť nechceš aj ja sprostá..."
,,Nie nie chytil ma za ruku.Prídem rád"

Prechádzka parkom bola skvelá tie farby stromov cez jeseň boli nádherné.
Chodníky plné lístia ktoré šuchotalo pod nohami a po boku chodníku lemovali lavičky z dreva.

,,Veľmi som si to užila"
,,Aj ja Mia. Ešte viac než veľmi. Ja viem asi na to nieje vhodný čas ale... mám dcéru. Precalen stretli sme sa v škôlke. S mojou ex ,jej matkou sme sa rozišli..."

,,Som rada že si mi to povedal. A  ja mám syna..."

,, Možno ich niekedy môžeme zobrať spoločne na ihrisko"

,,To by bolo skvelé"

Ani neviem ako a ocitli sme sa pred mojím bytom.
,,Chcel...chcel by si ísť ďalej?"
,,Veľmi rád ale mám pravidlo že na prvom rande k nikomu nechodím. Máj sa pekne,kráska.

Videla som už len odchádzať jeho  siluletu a potom zabočil za roh.

Bol tak obrý, bola s ním sranda. Už som sa tak veľmi dlho nezasmiala ako s ním.
Možno skúsiť po rokoch randiť nebol až tak zlý nápad.

Keď som prišla domov chalani tu ešte neboli. Vybrala som misku z papiera a položila ju na komodu vedľa dverí.

Dlhé roky som chcela mať niekoho koho som mať nemohla.
Jediné čo som celé tie roky hľadala je aby ma niekto miloval viac,než ja jeho.
Vždy som ja bola tá, ktorá trpela. Ktorá sa trápila a po nociach plakala a cez deň nahodila tvar usmievajúceho sa dievčaťa,bez problémov.
Chcela som aby Pay bol šťastný
a nič mu nechýbalo.
Veľmi som sa snažila a dúfam že svoje detstvo bude milovať.

Bude to láska?Where stories live. Discover now