Marcus
Prišiel som domov. Porozhliadol som sa po dome. Bolo tu až príliš podozrivé ticho.
Vyšiel som hore po schodoch a zamieril do izby Mie.
Mia vo svojej izbe nebola a tak som skúsil ešte kúpeľňu.
Stlačil som kľučku,ale dvere boli zamknuté.
,,Mia?" No nikto sa neozval.
,,Mia si v poriadku?"
,,Mia ak sa neozveš vyvalím tie dvere." Nič. Nikto sa neozval.
,,Odstúp od dveri" povedal som a už som vykopol dvere.
Uvidel som ležať Miu bezvĺadne na zemi. Všade okolo nej bola krv. Veľa krvi.
,,Mia" vykríkol som. Hneď som ju schytil na ruky a niesom do spálne.
Išiel som pre lekárničku s ktorej som vybral obvez a začal jej ho obmotávať okolo jej zápästia.
,,Pre boha Mia čo si to urobila."Síce som mafián,ale nie celý život. Pred mafiou som bol lekárom.
Videl som v nemocnici veľa prípadov,ako si ľudia siahli na život.Prečo to,ale urobila Mia. Prečo mi to urobila. Prečo to urobila nám. Tomu nenarodenému dieťatku.
Na zemi som zbadal jej mobil. Zodvihol som ho a obrazovka sa rozsvietila.
MarcoMia čo si to pre boha urobila. Siahla si si na život kvôli niekomu,kto sa na teba vykašlal a ani o teba nebojoval.
A ja. Mohol som sa snažiť,ako veľmi som vedel,ale bolo to zbytočné,keď tvoje srdce patrilo niekomu inému.
Možno som si to len nechcel priznať a niekde v hĺbke srdca som veril že na neho zabudneš. Nahováral som si že by si ma niekedy mohla milovať.Žiarlil som na neho. Veľmi. Neviem čo ma to napadlo,ale zobral som kľúče od auta a šoféroval až som sa zastavil pred domom Marca.
Zazvonil som na dvere. Vo dverách sa objavila tá suka Jennifer.
Vtrhol som do domu. V kuchyni stál Marco,keď sa chcel pozrieť,kto prišiel takú som mu jednu strelil že sa Otočil o 360 stupňov.
A potom som odišiel. Vrátil som sa k Mii a len som sa pozeral na ňu čo si urobila kôli tomu debilovi.Mal som byť pri nej. Mal som ju ochraňovať. Všetko čo sa jej stalo je len moja vina.
Dal som si tvár do dlaní a snažil sa predýchať všetko čo sa stalo.
Skoro som o ňu prišiel.Započul som odkašľalnie a tak som zdvihol hlavu.
,,Vďaka bohu že si v poriadku. Toto mi už nikdy neurob."
,,Ne-ne nechcela som."
,,Ja viem. Ja viem. Oddýchni si. Všetko bude v poriadku sľubujem."
(404slov✨)
BINABASA MO ANG
Bude to láska?
Romance,,Prečo si ma v tom bare zachránil? Prečo sa o mňa staráš? pomáhaš mi?. Prečo mi nedáš pokoj."! To už som na neho kričala,a búchala ho do hrude. Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza. Už som nevládala. Ničomu som nerozumela. Bola som na dne. On i...