,,Povedz mi že je to iba zlý sen Mia, že to nie je pravda." pýtal sa ma s vystrašeným výrazom Marco už asi po stýkrát.
,,Nechcem sa o tom baviť. Ja som nevedela či sa mám vrátiť rozumieš? A ako vidím máš svoj život si šťastný a ja nechcem byť nejaká bývalka ktorá si sem nakráča a obrati ti život hore nohami.
To je to posledné čo chcem. Chcem aby si bol štatný a vravím to vážne úprimne pretože ty si človek ktorý si zaslúži byť šťastný.",,Tak prečo. Prečo si to urobila? Prečo si ma opustila keď som ťa tak veľmi miloval keď som bol štátny. Prečo si my zobrala nášho syna bez toho aby si mi o tom povedala. Skratka si odišla. Tak mi povedz prečo. Ja som bol štátny s tebou Mia. Nechápeš to?"
Jeho slova mi vyrážali dych. Viem že ho to veľmi bolelo keď som odišla,lenže on nechápal mňa. Život tu ma dusil. Možno za iných okolnosti by to bolo iné ale dusilo ma to tu všetko mafia to že ma chceli dvaja ľudia a ja viem že som obom strašne moc ublížila ale bolo to lepšie než sa rozhodnúť. Bolo ľahšie utiecť.Toto nebol život ktorý som chcela žiť.
Keď som vo veľkom strese odpadnem. Nechcela som odpadávať pri svojom synovi. Chcela som aby mal normálne dectvo a keď bude chcieť vydiet svojho otca nebudem mu brániť.
Lenže ja som jeho otca potrebovala viac než on. Zamilovala som sa do tých zelených oči a ziadne iné ich nemohli nahradiť.
Poznala som ich na spamäť.
Nikto nebol ako on a ani nebude. Jeho nešlo nahradiť aj keď som si celé roky nahovárala že áno.Nechcela som plakať.
Chcela som byť silná.
,,Aj ja som teba milovala. Opustila som ťa pretože som pre teba nebola dosť dobrá a nikdy nebudem. Ty si zaslúžiš to najlepšie a dúfam že si to už našiel.
Pretože ja som vždy bola nikto.
To že si ma chcel mi dalo chuť do života. Lenže ako som o teba prišla prišla som aj o seba. Stala som sa na tebe závislá.
Chýbala mi tvoja vôňa tvoje pery chýbal si mi ty! Ty celý lenže bol si pre mňa až moc dokonalý a ty si si nezaslúžil byť s niekým ako ja.
Ja som prišla preto aby si trávil viac času zo svojim synom. Bývame kúsok od tialto môžeš prísť kedykoľvek budeš chcieť a byť s paytonom. Pretože si jeho otec. A ja ho o neho nechcem obrať. Pretože si a budeš skevelým otcom.Mala by som ísť pretože tvoja priateľka počúva za dverami a už teraz musí byť zmetená a naštvaná.Mal by si sa s ňou porozprávaťa a vysvetliť jej to.
Vtedy pribehol payton
,,Mamiii" a rozutekal sa cez celú miestnosť až ku mne a ja som ho schytila do rúk.
,,Čo je chrobáčik"
,,Pôjdeme? Nemali by sme fňuka nechávať sameho."
Áno kúpili sme si psa. Ale mňa sa nepýtajte prečo sa tak volá.
,,My pôjdeme môžeš sa kedykoľvek zastaviť ale aj nemusíš. Budeme to chápať odišli sme. A ja pochopím ak máš svoj život a nás v ňom nechceš.
Dala som paytonovi na chrbát jeho rozkošný rupsak v tvare korytnačky
Chytil ma tou svojou malou ručičkou a zamierili do nášho nového domova...
YOU ARE READING
Bude to láska?
Romance,,Prečo si ma v tom bare zachránil? Prečo sa o mňa staráš? pomáhaš mi?. Prečo mi nedáš pokoj."! To už som na neho kričala,a búchala ho do hrude. Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza. Už som nevládala. Ničomu som nerozumela. Bola som na dne. On i...