~11~

300 8 2
                                    

Nechápavo som sa pozrela na Richarda

,,Čo si to povedal?"

,,Ja radšej pôjdem a nechám vás osamote hrdličky" Povedal Milan a zmizol za rohom.

Pozrela som sa na Richarda nechápavo a nadvihla obočie.

,,Čo je" Opýtal sa Richard podráždene.

,,Čo je? Tak ty si tu prídeš začneš tu kričať a potom povieš že spolu chodíme?! To čo malo znamenať.?"
,,Vieš čo? Radšej nič nehovor. Ochádzam!"

Myslela som si že tu to bude v pohode. Že prídem na iné myšlienky. Vrátim sa späť k svojmu običajnému životu.
Mýlila som sa.
Začala som si uvedomovať že nechcem byť ani tu. Pritom do tejtoj školy chodím sotva týždeň. A nikoho tu nepozná.

Možno by som mala prijať Marcusovú ponuku a byť mafiánkov. Možno by som mala dať markusovi šancu...

Lenže moje srdce je zlomené až príliš.
A bojím sa že ak mi niekto čo i len trochu ublíži moje srdce to nezvládnem,a rozpadne sa na milión kúskov,ktoré sa už nikomu nepodarí zlepiť.

***

Ani neviem čo ma to napadol len som zrazu utekala.Moje nohy nevedeli zastaviť a utekali až zastali pred tými dverami.
Vydýchala som sa a po chvíli zazvonila na zvonček.
Dvere sa pootvorili a v nich stále Marcus.

Jeho jemné kučeravé vlasy mu padali do tváre. A na tvári mal svoj typický úsmev.

Nechcela som si to pripustiť,ale niečím ma priťahoval. A čím viac som s nim bola tým viac si získaval moje srdce.

Zmätene sa na mňa pozeral. Z jeho výrazu bolo poznať že je prekvapený ba dokonca zaskočený,že stojím pred jeho dverami.

,,Môžem ísť ďalej?"opýtala som sa,a tým prerušila ticho.

,,Ehh Jasné poď ďalej pootvoril trochu viac dvere a ja som vošla dnu.

Neviem prečo, no po líci my stiekla neposlušná slza. Nebola som osoba čo by často plakala,ale teraz bolo strašne veľa vecí čo som sa dozvedela a nevedela som ich spracovať.

,,Čo sa stalo? Ty plačeš?"opýtal sa zo strachom v očiach,a utrel mi slzu z líca.

,,Ja...
Neviem.
Neviem prečo som tu prišla, len... Som bežala. Nemohola som tam ostať. "

,,Kde si nemohla ostať.?"

Vodopád sĺz mi začal stekat po tvári.
Nevedela som to zastaviť. Alebo skôr nechcela.
Nechala som slzám voľný priebeh.
Marcus ku mne podišiel a objal ma.

,,To bude v poriadku princezná" pošepkal mi do ucha. A ja som vdychovala jeho sladkú citrusovú vôňu.

(388slov✨)

Bude to láska?Where stories live. Discover now