10

12 3 3
                                    

Dudakları dudaklarımdaydı. Eliy'in dudakları dudaklarımdaydı!
"Pardon" diyip geri çektim kendimi "çok aptalım,çok büyük bir hata yaptım. Özür dilerim."
O ise hiçbir şey demeden öylece duruyordu. Bir süre sonra parmaklarını dudağına götürdü. Utançtan kızardığıma emindim. Ayağa kalkmaya yeltenmişken Eliy kolumu tuttu. "Sorun yok Em,anlıyorum." Neyi anlıyordu? Her bir zerresini inceleyip sarhoş olup onu öptüğümü mü? Hiç sanmam.
"Gerçekten sıkıntı yok."
"Emin misin?"
Bana öldürücü bir bakış attı. Güldüm.
"Beni anladığın için teşekkürler."
"Bayan sitem'i anlamak çok zor ancak bay düşünceli olmak bunu gerektirir." Eli ile göğsüne vurup güldü.
"Cidden özür dilerim."
"Ah Em,boşluğa düştüğünü bir kalpsiz bile anlardı,gerçekten sıkıntı yok"
"Ne yapıyorsunuz burada?" Neşeli bir ses duydum. Leylein Eliy'in yanına oturdu. "Takılacak kimsen kalmadı mı?"diye sordum. "Aslında çok var,size kalmadım yani sadece "bir dışarı çıkayım"demiştim."
"Tamam çıktın işte dışarı" dedi Eliy.
"Bir şeyi mi böldüm?"
"Kesinlikle." dedim.
"Tamamdır görüşürüz o zaman." Leylein hemen gözden kayboldu.
"Herkes niye garipleşmiş?"diye sordum.
"Bilmiyorum"dedi.
"Çok uykum geldi."dedim.
"Hadi gidelim o zaman,zaten ben de üşüdüm."
Odaya girdiğimde Yijin yatakta oturuyordu. "Neredeydin?"
"Eliy'in yanında" dedim dürüstçe
"Aranızda hiçbir şey yok."diye dalga geçti.
"Yani yoktu ama bugünden sonra garip olacağı kesin." Elimle ağzımı kapattım. Gerçekten bunu ağzımdan mı kaçırmıştım?
"Ne?" Dedi Yijin.
"Şimdi şöyle ki..." Devamını getiremedim.
"Masadan kalktığından beri olanları anlat Emy. Çabuk."
"Şimdi biz sarayın arkasındaki merdivenlere geçtik,Eliy kafamın neyle meşgul olduğunu sordu ben de değiştiğimi düşündüğümü söyledim. O da dedi ki sen hâlâ o okuldaki kızsın. Sonrasında korkak olduğumu ve neden öyle olduğumu sordu. Travmamı anlatmıştım hatırlıyorsun değil mi?" Yijin başını salladı. "Ona da anlattım sen de olduğu gibi kendimi tutamayıp ağladım. Beni kendine sardı sonrasında çenemden tutup suratımı kaldırdı ve beni teselli etti. Ben de saçına,suratına baktım. Sonrasında..." Derin bir nefes alıp Yijinin tepkisine hazırlandım. "Onu öptüm."
"NE?" Diye çığlık attı Yijin. "Onu öptün mü? Dudağından mı?" Başımı salladım. "Sen ciddi misin Emy? Bir de bana aranızda bir şey olmadığını söylüyorsun."
"Yok zaten! Boşluğa düşmüştüm sadece."
"Hayır aşık olmuşsun. Bu kadar basit."
"Tamamdır Yijin. Şimdi git uyu sonra konuşuruz."
"Şimdiden öptüysen..." Devamını getirmedi çünkü suratına yastığı fırlattım.
"Uyu Yijin. Çok basit."
"Tamam bayan öpücük."
"Bayan sitem'i tercih ederim."
"Ne?"
"Yok bir şey. Uyu hadi."

Krallıkların SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin