58. Bölüm "Küçük Bir Kıvılcım Büyük Bir Yangın"

26.8K 1.1K 1.4K
                                    

MERHABALAR!

Hiç oyalamadan bölüme göndereyim istiyorum sizi.

SINIR: 610 OY 1200 YORUM (HAFTADA BİR BÖLÜM ATMAK İŞİME GELİYOR ÇÜNKÜ BU SIRADA KAFAM RAHAT BİR ŞEKİLDE AZAR AZARDA OLSA YENİ BÖLÜM YAZABİLİYORUM)

OY VERMEDEN GEÇMEYİN!

ŞİMDİ BOL YORUMLU İYİ OKUMALAR ❤️






"Küçük Bir Kıvılcım Büyük Bir Yangın"



"Şöyle bakmayı ne zaman kesersin acaba?" Diye konuştum bıkkınca Zara'ya bakarken. O sırada montumun fermuarını çekiyordum. Zara ben ve Boran için kıyafet getirirken bizim için hazırladığı çantayı ima ediyordu.

Nedenini biliyordum elbette malesef.

"Nasıl bakıyorum yengecim?" Dedi sırıtarak. "Meraklı mı yoksa? Yok canım cidden benden özel olarak istediğin jartiyer takımını ne yapacağını merak etmiyorum." Dediği an hızla ağzını kapattım.

"Sussana biri duyacak!" Diye kızdığım da hâlâ sırıtıyordu. Elimi çektim sinirle, "Her şeyin altında bir şey arama alt tarafı bir şey istedik ve bitti unut gitsin işte ya!" Diye hayıflanırken o gülmemek için zor durdu.

Ben sadece bir şeyler olacaksa tam olsun istiyordum. Yani pijama ile karşısına çıkmak mantıklı değildi herhalde. Ya da kötümü yapıyordum çok mu hevesli görünürdüm? Ama yapmasam hazırlanmsam da isteksiz görünmez miydim? Hangisi doğru olurdu?

Ay çıldıracağım şimdi.

O sırada Zara ufak adımlarla arkama geçmişti.

"Bu kadar kızaracak ne var ki yengem. Abim en çok bir şey giymeden dolaşırsan sevinir sen daha iyi bilirsin tabiki." Sol tarafımdaki şeytan gibi fısıldıyordu bu kız. Parmaklarıyla saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdığında, "Bana kalırsa sen aklına iyice kazınmak hiç çıkmamak için giy, ama sakın istediğini elde etmesine izin verme. Biraz acı çeksin sana ulaşmanın kolay olmadığını bilsin. Her istediğinde kucağına atlama cilveli ol."

Duyduklarımla sertçe yutkunurken Boran'a daha nasıl acı çektiririm bilmiyordum. Tabi Zara bilmiyordu ki biz daha birlikte bile olamamıştık.

Bir dakika bu kız bana nasıl tavsiyeler veriyordu, üstelik bu şekilde.

Ona döndüm hızla. Kafasına vurdum hafifçe kendine gelmesi için, "Maşallah Zara nesin sen erkek uzmanı mısın? Vallahi çarparım bak millete elletirsen!"

"Saçmalama yenge!"

"Ne saçmalama sen bu ateşle çok kalmazsın konakta evlendirelim en iyisi biz seni."

"Yenge!" Dedi yakınarak. "Benim erkeğim belli alacaksanız onu alın bari."

Sabır çekercesine ilerledim ve yataktaki telefonumu alarak cebime attım. "Yürü hadi, Boran bekliyordur şimdi." En son hazırlanıp çantayı alıp çıkmıştı. Çıkış işlemlerini halledecekti üstelik.

SİTARE Kalplerin Alevi (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin