54. Bölüm Alıntı

14.3K 567 157
                                    

Hepinize merhabalar 😘 Instagram'dan paylaşmaya çalıştım ama uzun olduğundan olmadı o yüzden bu seferlik buraya atıyorum.



🔗🗝️🔗


“Neye olabilir sence? Tabiki benim olmana, bana gelmene, beni istemene, etkilenmene, bir şans vermene,” derken her kelimesinde bir öpücük bıraktı yüzüme. Bayılmama son bir. Şömineden bir çıtırtı yükseldi, ateş cayır cayır yanıyordu, ateşin yansıması Boran’ın göz bebeklerinde görülüyordu ya da bu Boran'ın alev almış içinin yansımasıydı. Çözemedim.

Ve hâlâ daha inanamadığının farkındaydım olanlara. “Bu kadar imkansızmıydım senin için? Ayrıca dediğim gibi sadece bir şans verdim aşk ilanı yapmışım gibi konuşma.” İki parmağıyla burnumu tutarak aşağı çekti hafifçe. “İndir o burnunu. Kocanım ben senin, kime dikleniyorsun sen bakim?” Kaşlarını çatmış yüzünü kızıyormuş gibi tutmaya çalışıyordu ama göz bebekleri parıl parıl bakıyordu bana.

Ellerimi yavaşça boynuna doladım sözlerine karşılık, gözleri ona sardığım kollarıma değdi. Bu cesareti, bu utanmazlığı nereden buluyordum bilmiyordum. “Bir soru sormuştum,” Sesim zayıf çıkmışken kollarımı boynunda sıkılaştırarak kendime çektim bir anda. Burunlarımız birbirine çarptı, dişlerini sıktı, sırıtmamak için zor durdum hâlbuki yaptığım hiçbir şey yoktu.

“Ben... İstediğim kişiye istediğim gibi diklenirim.” Dedim tane tane. Gözleri gözlerime kilitlendi. Her kelimemde sıcak nefesim dudaklarına çarptı. Öne doğru biraz uzatsam birbirine kavuşacaklardı dudaklarımız. Ensesindeki kısa saçlarda dolaştı parmaklarım, “Sana ise bir şans verip duvarlarımı yıktım diye, kedi gibi yerime sinip kalacağımı sanıyorsan yanılıyorsun. Sesimi sende dahil kimse kısam-“ Dudaklarımın üzerine kapadı sıcak etli dudaklarını, lafımı ağzıma tıkadı. Ona doğal bir dürtüyle karşılık vermeme izin vermeden sertçe öpmüş ve alt dudağımı dişlerini geçirerek geri çekildi. Ona alık alık bakarken alt dudağımı gözlerimin içine baka baka bıraktı.

“Nefes al.” Dedi, nefes almayı unuttuğumu farketmeden emrine uydum ve derin bir soluk aldım. Yanağımı okşadı hafifçe, “Ve nefesini ver.” Verdim. Yarım ağız gülünce irkilerek kendime geldim, dudaklarımı ıslattım hızla, boğazım neden sürekli kuruyorlardı cidden dayanamıyordum artık.

“İlk olarak benim güzel karım.” Dediğinde yine büyüsüne kapılacaktım ki dur dedim kendi kendime. Nolur dur, bu kadar çabuk salamazsın kendini, iki sözede düşme be! “Ben senin sinirli, asi, dik başlı haklı tavırlarına aşık olmuşken nasıl bir köşeye sineceğini düşünebilirim ki?”

“İyi bari,” dedim ters ters bakarak. “Sonra ters düşmeyelim de.” Kollarımı boynundan gevşettim, geri çektim ki çenemi koca eliyle kavrayarak kendine bakmamı sağladı bir kaç saniyeliğine çevirdiğim başımı. Tutuşu yüzünden hafifçe büzüşen dudaklarıma kısa bir bakış attı alevli alevli. Kehribarları ağırca çıktı mavilerime.

“Ters düşelim biz yavrum.” Boğuktu sesi, dudaklarıma doğru yaklaştı biraz daha. “Yemin ederim sen öfkelenince böyle bana baş kaldırdığında nasıl ateşli oluyon bir bilsen! Ah, var ya neler yapmak istiyorum sana da kıyamadığımdan dokunamıyorum.” Ciddi ciddi acı çekiyormuş gibi ifade belirdi bir anlık yüzünde. Dudaklarıma sürttü dudaklarını.

Hassiktir! Hiç iyi şeyler uyanmıyordu artık içimde. Hele de böyle kışkırtıcı dokunuşlar yaparken. Elinin biri bacağıma kaymış geceliğim kayıp kısaldığından açılan bacağımda geziyordu, ne yapabilirdim ki. Sadece salak salak sesli sesli iç çekip durdum.

“Anlatmamı ister misin?”

“Neyi?” Diye sordum mal mal. Harbi mala bağlamıştım. Kalbim nasıl depara çıkmıştı bilmiyordum, bu gidişle ikinci avrupa şampiyonu ben olacaktım düz koşuda. Gülmemek için alt dudağını dişledi, ufak bir öpücük bıraktı bu sefer dudaklarıma, “Sana yapacaklarımı tabiki.” Dediğinde hâlâ mal mal suratına bakıyordum ki en sonunda jetonum düştü. Güldü şerefsiz. Hem de kahkaha attı kocaman, odanın duvarları inledi.

🔗🗝️🔗

UFAK BİR ALINTIYDI 😊

YENİ BÖLÜM ARALIK 24'TE.

SİZİ SEVİYORUM GÖRÜŞÜRÜZ BALLARIM.

HESAPLARDAN TAKİP EDİP DUYURULARDAN HABERDAR OLUN

WATTPAD:hayalfreya
INSTAGRAM: HAYALFREYA

SİTARE Kalplerin Alevi (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin