54. Bölüm "Ruhuma Hayat Veren Sensin"

26.4K 1.1K 1.3K
                                    

Hepinize çokça merhabalar 🤭 ay çok özledim yeni bölüm atmayı.

Doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim bolca öpüyorum sizi 😘

Yeni bölüme geçmeden önce bir uyarı yapmak istiyorum: yazılan onca kelimenin emeğinin karşılığı olarak sizde sadece yıldıza basmanızı ve satırlar arasında yorumlarınızla kendinizi belli etmenizi istiyorum. Bundan sonraki hazır olan bölümler sınırlar geçildiği takdirde DÜZENLENEREK hemen yayınlanacaktır.

SINIR: 600 OY 1200 YORUMDUR Emoji kullanabilirsiniz ancak sinirdan saymam.

ve şimdi sizi bölüme gönderiyorum yıldıza bastıktan sonra.

"Ruhuma Hayat Veren Sensin"

Bazı hisler ilktir, bildiğinizi zannedersiniz ya da tahmin edersiniz ama yaşadığınızda kendinize inanamazsınız. Benim içinde ilk olan o hisler az önce yaşadıklarımdı.

Hayatımda ilk defa yaşamıştım bu olayı, ilk defa orgazm olmuştum ve bunu yapanda kocamın ta kendisiydi.

Başkası olsa neysede yapan Boran olunca utanca boğuluyordum.

Üzerimdeki bedenini yanıma doğru devirince yaşadıklarım daha netti artık. Karnımda toplanmış olan atletimin askılarını koluma geçirerek üzerimi hızla kapatmaya çalışırken Boran'ın da kemerini kapattığını göz ucuyla görür görmez önüme döndüm. Ona hafifçe sırtımı döndüğümde dirseğinin üstünde doğrularak bana döndürdü bedenini zaten temasımız hiç kesilmiyordu, kesilemezdi ki bu koltukta.

"Gece'm," dedi içli bir sesle kulağımın dibine fısıldayarak. İçim çekildi kelebek hissi yarattı karnımda.

"Nasıl hissediyorsun?" Elini karnıma yasladığında içim daha da gıdıklanır gibi oldu. "Sana daha ne ilkler yaşatacağım haberin yok," dudaklarını kulağımın altına bastırdığında titredim. "Bu daha hiçbir şeydi, sadece birbirimizi hissettik ve inan bana biraz olsun durulmak yerine daha beter hale geldim." Sesi boğuk boğuk çarpıyordu tenime. Nefesimi kesiyordu her kelimesi.

Yüzümü yan şekilde koltuğa bastırıp ondan kaçınmak istiyordum ama daha da ona bulanıyordum. Karnıma baskı uygulayıp kendine yasladı beni, çıplak göğsünü sırtımın açıkta kalan her yerinde hissederken caklığı artarak yakıyordu beni. Normalde bu işlerden sonra insan rahatlar ve biraz geri çekilmez miydi Boran daha da sokuluyordu.

"Teninin tadı dilimin üstünde," diye kışkırtıcı bir şekilde kulağımın dibinde konuştu. Gözlerimi baygınca kapattım. Sesim içime gömülmüştü. "Bunları bile doya doya sevemedim." Der demez karnımdaki elini sağ göğsüme koyarak avuçladı o an tüm duygum göğsüme doldu. Parmaklarının arasındaydı göğsüm ve o daha da sıktı, başım omzuna yatarken dayanamazca kapattım gözlerimi. "Nasılda elimden taşıyor nasılda tam bana göre nasılda dolduruyor avucumu," diye hırladı boynuma doğru.

SİTARE Kalplerin Alevi (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin