POV Scott:
Emma mocht na een paar dagen het ziekenhuis terug uit. Ik ben zo blij met Ella en Sky. Ze zijn echt zo schattig. Yemi is ook helemaal weg van hen. Iedereen eigenlijk. Emma en ik liggen op ons bed in onze kamer in het huis van Emma's ouders. Naast ons, in twee wiegjes, liggen de baby's te slapen. Na een hele nacht wenen zijn ze natuurlijk moe. Net al de rest die in dit huis woont. Noor, Lien en Andries hebben wel oordopjes, maar Emma en ik niet. Emma ligt te slapen in mijn armen. Ze is echt stik kapot. We zijn nu al een week ouders. Het klinkt zo onwerkelijk. Ik, Scott Klijnen, papa? Emma beweegt. Ze gaat m.a.w. wakker aan het worden. 'Hey, goed geslapen babe?' 'Ca va. Wanneer zouden ze doorhebben dat de nacht bedoelt is om te slapen?' 'Is dat?' 'Is wat zo?' 'Is de nacht bedoelt om te slapen?' 'Ja' 'Hoe komen die twee er dan?' 'Touché' We lachen. Over twee weken en een dag is de proclamatie en Ella en Sky gaan mee. Zo kunnen de rest van onze klasgenoten ze ook eens zien. 'WEEEH!' Oei, er is een wakker. 'Weeh!' De andere nu ook. Emma pakt ze op en begint ze borstvoeding te geven. Tegelijkertijd. 'Respect Emma' ' 't Is al goed' 'Ella, Sky, ik mag jullie mama toch complimentjes geven hé?' 'Die gaan nu antwoorden' 'Grappig, heel grappig' 'Ik meen het' 'Hoe smaakt dat trouwens?' 'Wat?' 'Jouw melk (Lekker sussy)' ' 'k Weet niet' 'Heb jij nog niet geproefd?' 'Nee' 'Mag ik de eerste zijn?' ''Ella en Sky zijn jou al voor' 'Na hun?' 'Ja, maar pas als zijn klaar zijn' 'Tuurlijk, ik laat mijn kleinetjes eerst eten' 'Je bedoelt je Klijnentjes?' 'Ja, die bedoel ik' Na een tijdje 'mijn Klijnentjes' met drinken. 'Mag nu de grote Klijnen eens proeven?' 'wat is het magische woord?' 'Sinds wanneer doe jij aan magische woorden?' 'Sinds ik twee kindjes moet opvoeden' 'Alsjeblieft?' 'Allez, omdat je het lief en spontaan vraagt' Het is verbazend zoet. Eigenlijk wel lekker. Emma heeft nu zelf ook eens geproefd en ik denk dat ze nog wel vaker zal doen.
Er gaan paar maanden (7 ofzo) voorbij, maar ze vertrekken natuurlijk niet op wereldreis. Emma en Scott werken nu allebei. Scott in het restaurant waar hij al eerder heeft gewerkt, nu gwn meer uren en Emma werkt in een graffiti-shop. Ze zijn aan het sparen voor een appartementje.
POV Emma:
Ella en Sky groeien elke 3 seconden ofzo. Of zo lijkt het voor mij. Scott en ik hebben nog geen seconde spijt van onze beslissing om ze te houden. We zijn one big happy family. We hebben een appartementje gevonden dat we graag zouden kopen. We moeten nog wat regelen, maar we zouden er binnen een maand of 2 al kunnen gaan wonen. Camille, Yemi, Caro en Vince komen vaak langs. Ze nemen hun rol als meter of peter echt goed op zich. Ik ben zo gelukkig. Mijn leven is perfect.
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
FanfictionVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!