Politie

58 2 16
                                    

POV Ella:

Mama, Sky en ik zijn net terug van de politie. Ik heb alles verteld, hoe alles is gegaan. Het was raar, zeker omdat mama erbij was. Ik heb gehuild, maar ik werd goed gerustgesteld door de vriendelijke en begripvolle agente. Ze hebben een dossier opgesteld. Morgen gaan ze een brief sturen naar Alex met een uitnodiging naar de jeugdrechter. Over enkele weken is het dan zijn veroordeling, de jeugdrechter gaat waarschijnlijk hem naar de 'gewone' rechtbank sturen. Enerzijds omdat hij al bijna volwassen, anderzijds omdat hij een zware misdaad is begaan. Ik ben nu heel moe, dus ik ga even een dutje doen. Morgen hebben we een afspraak bij de gynaecoloog, en ga ik dus voor het eerst een echo van het kindje zien. Misschien dat ik dan kan beslissen of ik het wil houden. Of het een meisje of jongen zou worden, kunnen ze nog niet zien. Bon, ik ga nu een dutje doen.

POV Sky:

Ik ben nog steeds in shock van wat Ella die nacht allemaal heeft meegemaakt. Ik hoop echt dat Alex hier heel hard voor gestraft wordt. Ik vertrouw er wel op dat dat zal gebeuren. Ik vind het zo zielig voor Ella dat zij altijd het het moeilijkst heeft van ons twee. Eerst met de ziekte van Kawasaki, nu met heel dit gedoe. Ik wou dat ik het van haar zou kunnen overnemen.

Hi!

I know, I know kort deel. Ik had niet veel inspiratie maar wou vandaag nog wel plaatsen dus ja... Ik wil nog ff zeggen: ik heb een beetje opgezocht over hoe het strafrecht bij jongeren in België is, maar dit klopt waarschijnlijk niet helemaal. Alex is btw 17. Stel, heel hypothetisch, dat Ella het kindje zou houden, hoe zouden jullie willen dat het gaat heten? 

Love you! 

Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en MelleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu