Ella

90 4 13
                                    

POV Scott:

Ik zei tegen Emma dat er niks was, maar dat klopt niet helemaal. Het is niet dat zij iets verkeerd heeft gedaan ofzo, het heeft ook niks met onze relatie te maken, maar ik maak me een beetje zorgen. Toen ik met Ella in de Horse Pedalo zat, was er mij iets opgevallen. Ella haar oogwit (zo da witte gedeelte van je oog) zag een beetje rood. Maar niet op de manier waarop een oog rood ziet door een gesprongen ader. Plots hoor ik naast mij zacht gesnurk. Emma is in slaap gevallen. Ik wil hetzelfde doen, maar Ella's ogen blijven in mijn hoofd spoken. Ik besluit even wat dingen op te zoeken over rode ogen. Als snel vind ik dat de mogelijke oorzaken allergie of een ontsteking. Ook lees ik dat je niet naar een huisdokter moet gaan als het oog geen pijn doet. Dat zal ik morgen aan Ella vragen. En het ook ineens aan Emma zeggen. 

The next day...

Emma en ik worden wakker van Sky die ons roept. 'Mama, papa! Ella heeft uitslag en rode plekken op haar armen!' 'Ik heb hoofdpijn Sky! Roep minder hard!' is Ella's reactie. Emma en ik veren uit bed en gaan naar hun bed. Emma neemt Ella uit haar bed en bestudeert haar. 'Heb je ergens anders pijn Ella?' hoor ik haar vragen terwijl ik mijn gsm neem voor het nodige opzoekwerk. 'Nee, ik heb nergens anders pijn' 'Da's al goed. Scott, zoek jij op?' 'Sure' 'Dus Ella heeft uitslag, rode plekken en hoofdpijn' 'Heeft ze ook nog rode ogen?' 'Ja, hoe weet jij dat?' 'Het was me gisteren opgevallen' Ik zoek de symptomen op en ik vind niet direct iets. Er staat wel op een site dat het vaak besmettelijk is. Na even overleggen besluiten Emma en ik dat het het beste is om terug te keren en naar de huisarts te gaan. We zeggen ook dat Ella en Sky elkaar best niet aanraken en dat Sky als hij ook uitslag ofzo zou krijgen, ons direct moet verwittigen. Emma geeft Ella nog een pijnstiller en we maken ons klaar om terug te vertrekken. Na ongeveer 50 minuten rijden komen we terug in Antwerpen. Emma heeft onderweg al naar de huisarts gebeld en over 10 minuten kunnen we al gaan. Emma is echt super stressed. Ik hoop dat het gewoon allergie is ofzo en dat Sky het niet overkrijgt. Sky is nu heel zorgzaam voor Ella. Het is echt schattig om te zien. 

Wat is er aan de hand met Ella? En gaat Sky het ook krijgen? Laat jullie ideeën achter in de comments ⬇️Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden, want ik heb echt al laaaaaang niet meer geschreven door de vakantie! Ik wil jullie allemaal nog eens bedanken om al drie maanden ofz mijn verhalen te lezen! Ik wil ook nog een goede vriendin (in RL) van mij bedanken (ookal heeft ze geen Wattpad) want zij heeft me echt veel inspiratie gegeven voor Ella haar verhaallijn. 

Love you, PisoDeLuiaard X


Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en MelleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu