POV Ella:
Ik wordt wakker. Ik had net gedroomd dat ik mijn kindje in mijn handen had. Ik ben er vrij zeker van dat ik het wil houden. Plots valt het mij op dat het lijkt alsof er vocht tussen mijn benen ligt. Ik doe mijn nachtlampje aan, til mijn laken op en tref heel wat bloed aan. OMG! Zou er iets mis zijn met het kindje? Ik kijk naar mijn klok, nog maar 3 uur 's ochtends. Ik besluit dat ik naar mama ga. Ik sta in de gang voor de kamerdeur van mama en papa en klopt aan. 'Huh? Is er iets?' zegt papa met een heel slaperige stem. 'Ik weet niet wat er aan de hand is, ik ben aan het bloeden' zeg ik. Ik hoor papa mama wakker maken. 'Wat is er?' 'Ella is aan het bloeden' Al snel gaat hun deur open en staat mama voor mij. 'Hoeveel bloed heb je verloren?' 'Vrij veel' Plots voel ik een enorme kramp in mijn onderbuik. 'ça va?' vraagt mama bezorgd. 'Nee...' ik kan niks meer zeggen. Ik wijs naar mijn onderbuik en ga op de grond zitten. 'Ella, alles komt goed, alles komt goed' Sky komt de gang in. 'Wat is er aan de hand?' 'Ella heeft veel buikpijn en bloedde daarnet' Ik voel nog meer bloed lekken. Veel meer bloed. De pijn trekt langzaam weg. Ik begin hard te huilen. Mama komt naar bij zitten. 'Is het kindje weg?' vraag ik snikkend. 'Ik vrees van wel' Ondertussen zijn Scott en Melle ook in de gang. 'Wat wil je doen?' vraagt mama aan mij. 'Ik wil even douchen en dan zie ik wel' 'Oké, wij zullen ondertussen alles opkuisen' zegt papa. 'Dankjewel' zeg ik en ik vertrek naar de badkamer.
Hey!
Terug even een plottwist. Wat vinden jullie van deze verhaallijn? Ik vond dat dit het beste was. Hierna gaan niet meer zoveel delen volgen. Hoeveel juist weet ik nog niet.
Ik wil ook nog even kwijt dat moest een van deze dingen ooit bij jou of iemand in jouw omgeving overkomt (wat ik absoluut niemand toewenst natuurlijk), dat je altijd bij verschillende organisaties en verenigingen terecht kan. Enkele uit België zijn: fara, zorgcentrum na seksueel geweld, zelfmoordlijn, 1712, Vlaams meldpunt grensoverschrijdend gedrag, nupraatikerover...
Voor alle andere vragen (en ook over die onderwerpen) kan ik nog enkele websites aanraden zoals: watwat, awel, JAC, TEJO...
Bye!
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
Hayran KurguVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!