POV Sky:
Ik vind het zo erg voor Ella. Wat er ook aan de hand is, ziek zijn is sowieso niet leuk. Ik hoop dat ze snel beter gaat worden. Ik lig nog in mijn bed. Ik sta op om te kijken of Ella nog in haar bed ligt. Nee. Ze zal waarschijnlijk al in de woonkamer zijn. Daarom ga ik naar daar. Ik open de deur en zie Ella in de zetel zitten. Mama en papa zitten aan de tafel op de laptop. 'Goedemorgen Sky!' zegt mama vrolijk. 'Hey' 'Emma, we hebben een mail gekregen van de dokter' Mama en papa lezen aandachtig wat er op het scherm staat. Als ze het hebben gelezen, kijken ze elkaar bang aan. Mama begint te huilen. Papa troost haar. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ella ga-gaat ...' Het lukt mama niet op verder te praten. 'Wat gaat er met Ella gebeuren?' 'Ella gaat dood gaan' zegt papa. Ella hoorde het en spring op uit de zetel. Ze komt op mama haar schoot zitten en jammert: 'Ik wil niet dood gaan! Dat mag niet!' 'We kunnen er niks aan doen' Ik begin ook heel hard te wenen en ga op papa's schoot zitten. 'Is er echt niks dat we kunnen doen?' 'Nee, Ella gaat nog een paar weken leven en er valt helemaal niks aan te doen' Ne die woorden zitten we nog lang samen te huilen.
Sry voor het korte deel en da ik later had geplaatst dan eerst gezegd ma ik moest naar een communiefeest en ik moest nog huiswerk maken
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
FanfictionVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!